خریدملک در استانبول

1 - خریدملک در استانبول
5
(32)

فایل خریدملک دراستانبول

       خریدملک دراستانبول

 

 

مشاوره تخصصی خریدملک کلیک کنید

 

دراین مقاله ماقصد داریم شما عزیزان را از قیمت وشرایط خریدخانه  دراستانبول اشنا کنیم درابتدا ازجزئیات رشدقیمت آپارتمان دراستانبول ومحله های مختلف آن درطول چندسال اخیر میپردازیم سپس درادامه  شما عزیزان اگرقصدخرید وسرمایه گذاری وهمچنین اقامت درترکیه ازطریق خریدملک را دارید میتوانیدده ها فایل فروش خانه وملک وآپارتمان دراستانبول که روزانه بروز میشود رامشاهده کنید 

 

شرایط خرید خانه در استانبول ترکیه به چه صورت می باشد؟

خرید خانه دراستانبول ترکیه یک سرمایه گذاری بزرگ و مهم است. به همین دلیل، ممکن است تصمیم گیری برای خرید خانه و تحت چه شرایطی برای شما دشوار باشد. در این فرآیند، شاید لازم باشد تمام جزئیات را در نظر بگیرید و هنگام تصمیم گیری به دقت آنها را بررسی کنید. زیرا حتی یک اشتباه کوچک در طول فرآیند معاملات می تواند خطرات قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشد. در این مقاله به نکات مهم برای خرید آپارتمان در ترکیه و قیمت آپارتمان در استانبول می پردازیم. صرف نظر از بودجه، اولویت و ویژگی های خانه ای که قصد خرید آن را دارید، عواملی وجود دارد که باید در هنگام خرید ملک در ترکیه در نظر بگیرید. بیایید نگاهی دقیق تر به آنها بیندازیم.

خیلی خوب تحقیق کنید

برای خرید آپارتمان در ترکیه، ابتدا باید یک محقق خوب باشید. در هر نوع املاک و مستغلاتی که سرمایه گذاری می کنید، مناطقی که رشد خواهند داشت باید در اولویت باشند. چنین مناطقی همیشه برای سرمایه گذار سود می آورد. یادگیری تغییرات در ارزش فروش و اجاره خانه ها در منطقه ای که قصد سرمایه گذاری در آن را در طول سال ها دارید بسیار مهم است.

سعی کنید مکان مناسب را انتخاب نمایید

برای خرید ملک در ترکیه موقعیت خانه و توسعه منطقه ای را که در آن قرار دارد در نظر بگیرید. ارزش خانه هایی که امکان توسعه و حمل و نقل دارند افزایش می یابد و درآمد اجاره آنها بالاست. ویژگی مشترک خانه هایی که در کمترین زمان و با بهترین قیمت آپارتمان در استانبول اجاره داده می شوند این است که دارای مزیت حمل و نقل هستند و یکی دیگر از ویژگی هایی که به اندازه سهولت حمل و نقل موثر بوده وجود بیمارستان، مدرسه و پارک در نزدیکی آنهاست. برای خرید ملک در ترکیه مراقب باشید که اگر زمین مسکونی در نزدیکی آب یا منطقه زلزله خیز باشد، ممکن است در آینده مشکل ساز شود. زیرا فروش خانه برای چنین زمینی دشوار خواهد بود. حتی زمانی که فروخته می شود، ممکن است ارزش آن به ارقام مورد انتظار نرسد.

حداقل مبلغ خریدملک درترکیه برای اقامت

اگرقصد اقامت ازطریق خرید ملک درترکیه را دارید به دوطریق میتوانیداقامت ترکیه را دریافت کنید براساس آخرین قوانین جدید ازاداره مهاجرت ترکیه ازاکتبر سال 2023برای دریافت اقامت یکساله یا دوساله حداقل مبلغ خرید ملک درترکیه 200هزاردلارمیباشد که برای همسر وفرزندان زیر 18 وفرزندان تا سن 25 سالگی به شرط شراکت وسهیم ملک خریدارشده اقامت دریافت میشود وچنانچه بدنبال پاسپورت ترکیه وشهروندی درکشورترکیه میباشید باید خرید خود را تا مبلغ 400هزاردلار افزایش داده تابتوانید برای خود وخانواده تان پاسپورت وشهروندی ترکیه را دریافت کنید

درآمد اجاره را محاسبه کنید

در خرید آپارتمان در ترکیه برگشت پولی که برای سرمایه گذاری می دهید یعنی دوره استهلاک مهم است. بنابراین باید خانه هایی با درآمد اجاره بالا را انتخاب نمایید. پس حتما چند برابر اجاره را در نظر بگیرید. برای این کار باید درآمد سالانه اجاره خانه را بر قیمت فروش تقسیم کنید.

بررسی سند منزل را فراموش نکنید

این موضوعی است که نه تنها برای سرمایه گذاری، بلکه برای افرادی که برای سکونت خانه می خرند باید مورد توجه قرار گیرد. بررسی وضعیت حقوقی خانه در هنگام خرید ملک در ترکیه ضروری است. پس سند مالکیت خانه را قبل از خرید حتما بررسی کنید.

خانه بدون مجوز نخرید

مجوز در بالای لیست مواردی است که هنگام خرید آپارتمان در ترکیه باید در نظر بگیرید. در واقع، در محدوده قانون جدید که در سال 1393 لازم الاجرا شد، فروش مسکن در پروژه هایی که مجوز ندارند، ممنوع است. با این حال، همچنان باید مراقب این موضوع باشید. این شایعات را جدی نگیرید که پروسه صدور مجوز طولانی است و می توان فروش را با سفته یا سپرده انجام داد. در غیر این صورت، ممکن است در پروژه ای سرمایه گذاری کنید که هرگز تکمیل نخواهد شد. علاوه بر پروانه ساخت، حتماً باید از پروانه سکونت اطلاعاتی کسب نمایید.

هنگام خرید ملک در ترکیه خطر زلزله را بررسی کنید

بسیاری از مناطق کشور ترکیه در منطقه زلزله زده هستند. به همین دلیل فراموش نکنید که خطر زلزله خانه ای را که قصد خرید آن را دارید بررسی نمایید. خانه هایی که از نظر زلزله پرخطر هستند طبق قانون در محدوده تحول شهری محسوب می شوند. اگر ناخواسته خانه ای پرخطر بخرید، ممکن است متوجه شوید که خانه شما پس از مدتی تخریب می گردد. هنگام خرید آپارتمان در ترکیه و استانبول، باید یک نسخه از گزارش بررسی خاک را از پیمانکار بخواهید و گزارش تطابق کد زلزله را بررسی کنید.

خانه را باید دید

مهم نیست که عکس های ملک چقدر دقیق هستند؛ چون می توانند شما را گمراه کنند. حتما باید خانه ای را که قصد خرید آن را دارید از نزدیک با چشمان خود ببینید. اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید که هنوز در حال ساخت است، نباید از بررسی جزئیات پروژه غافل شوید.

درخواست سوابق رهن

اگر قصد خرید آپارتمان در ترکیه را دارید سابقه رهن آن را بررسی کنید تا در آینده با مشکلات جدی مواجه نشوید. به عنوان مثال، یک آپارتمان رهنی ممکن است به دلیل بدهی پیمانکار برای فروش گذاشته شود. به همین دلیل، باید مطمئن شوید که خانه ای را انتخاب کنید که هیچ سابقه رهن نداشته باشید.

جزئیات مهم در هنگام خرید ملک در ترکیه

تمام نکاتی که ذکر کردیم در فرآیند خرید آپارتمان در ترکیه صدق می کند. با این حال، چند جزئیات مهم دیگر وجود دارد که در این مرحله باید در نظر گرفته شود. اگر قصد خرید آپارتمان در ترکیه در محدوده پروژه های انبوه مسکن را دارید، باید مطمئن شوید که یک شرکت قابل اعتماد را انتخاب کرده اید. فراموش نکنید که نمونه کارها و منابع شرکت را بررسی کنید. بهتر است از شرکت هایی که اغلب پروژه ای را که شروع کرده اند به پایان نرسانده اند دوری نمایید.
هنگام خرید آپارتمان در ترکیه، گاهی اوقات ممکن است هزینه ها از مکان هایی ناشی شود که هرگز انتظارش را نداشتید. باید اطمینان حاصل کنید که در آپارتمان های تازه رنگ شده رطوبت وجود ندارد و قبل از خرید باید از هزینه کارمزد مطلع شوید. دقت نمایید که متر مربع خالص و ناخالص خانه در فرم اطلاعات اولیه درج شده است. همچنین مطمئن شوید که تاریخ تحویل توافق شده در قرارداد گنجانده شده باشد.

pic 3 - خریدملک در استانبول 

انتخاب نما هنگام خرید ملک در ترکیه چگونه باید باشد؟

خانه های رو به شمال و جنوب دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. خانه های رو به جنوب کمتر با مشکلات گرمایشی مواجه می شوند. اگر می خواهید خانه ای بخرید که نورگیر باشد، زود گرم شود و زمستان را راحت سپری کنید، خانه های با نمای جنوبی را در اولویت قرار دهید؛ اما باید افزایش دما در ماه های تابستان را نیز در نظر بگیرید.
به طور معمول، خانه های رو به شمال مقرون به صرفه تر از خانه های رو به جنوب هستند. در چنین خانه هایی، اگر اتاق نشیمن و اتاق خواب رو به شمال باشد، ممکن است نور کافی در طول روز وارد فضاهای نشیمن شما نشود. با این حال، برای مناطقی با ماه های زمستانی بسیار سرد و بارانی، خانه های رو به شمال ممکن است انتخاب مناسب تری باشند.

سند مالکیت بررسی شود

مواردی که در سند مالکیت هنگام خرید خانه باید در نظر گرفته شود برای اجرای راحت فرآیند خرید ملک در ترکیه بسیار مهم است. شما می توانید به پاسخ سوالات مربوط به خانه ای را که قصد خرید آن را دارید در اداره ثبت اسناد و املاک برسید. به همین دلیل از بررسی سند مالکیت در دفتر املاک، سؤال از وجود بدهی مالیاتی و بررسی پروانه سکونت غافل نشوید. اگر از قبل با خریدار در مورد نحوه پرداخت هزینه سند مالکیت به توافق رسیده باشید، در وقت شما صرفه جویی می شود. ضمناً هنگام انتقال سند، حتماً قیمت واقعی را که پرداخت کرده اید ذکر کنید. به این ترتیب می توانید خطر بروز مشکلات در آینده را به حداقل برسانید.

نحوه پرداخت در هنگام خرید آپارتمان در ترکیه

در خرید و فروش ملک می توان پرداخت را به چند روش مختلف انجام داد. پرداخت دستی یکی از کم امن ترین روش های پرداخت است. به همین دلیل این روش در مواردی که رابطه اعتماد مطلق بین خریدار و فروشنده وجود ندارد، توصیه نمی شود. روش دیگری که می توان از آن استفاده کرد این است که خریدار هزینه مسکن را از طریق حواله، به حساب فروشنده ارسال کند. در طی این فرایند، خریدار باید اطلاعات آدرس سند مالکیت را در قسمت توضیحات پرداخت مشخص کند و بنویسد که پرداخت انجام شده، حق الزحمه خرید ملک در ترکیه است.
سیستم تسویه سند مالکیت در مبادلات املاک به کرات مورد استفاده قرار می گیرد. خریداران و فروشندگانی که می خواهند از سامانه تسویه سند مالکیت استفاده نمایند، با ورود به سامانه از طریق دولت الکترونیک، شماره پرداخت الکترونیکی دریافت می کنند. پرداختی که خریدار انجام می دهد به صورت مسدود شده به حساب بانک واریز و پس از انجام معاملات سند مالکیت به فروشنده واریز می شود. در روش چک بلوکی خریدار به بانکی که انتخاب می کند درخواست چک مسدود کرده و فروشنده پس از انجام معاملات سردفتر، چک را رفع انسداد کرده و به حساب خود واریز می نماید. هر دو روش طوری طراحی شده اند که هم خریدار و هم فروشنده متضرر نشوند.

چه کسی هنگام خرید ملک در ترکیه باید هزینه سند مالکیت را پرداخت کند؟

اینکه چه کسی حق مالکیت را در هنگام خرید آپارتمان در ترکیه پرداخت می کند با تصمیم مشترک خریدار و فروشنده تعیین می شود. اگر طرفین در مورد تصمیم دیگری به توافق نرسند، هزینه ممکن است به طور مساوی تقسیم گردد. هزینه سند مالکیت 4 درصد قیمت ملک تعیین شده است. اگر خریدار و فروشنده هزینه را با هم پرداخت نمایند، هر دو طرف 2 درصد از قیمت ملک را پرداخت می کنند.

کارهایی که باید هنگام نقل مکان به خانه جدید انجام دهید

کارهایی که بعد از خرید آپارتمان در ترکیه و هنگام نقل مکان به خانه جدید لازم است انجام شوند، گاهی اوقات در عجله جابجایی نادیده گرفته می شوند. بنابراین، می توانید با فهرست کردن تمام نیازها و کارهایی که به ذهنتان می رسد شروع کنید. ممکن است پس از اتمام بازسازی خانه جدید و انجام نظافت، جابجایی گزینه عملی تری باشد. زیرا وقتی به خانه جدیدی نقل مکان می کنید، اگر وسایل شما از قبل جاسازی شده باشد، نظافت می تواند دشوارتر شود. هنگامی که مراحل بازسازی و تمیز کردن به پایان رسید، با یک شرکت حمل و نقل توافق کنید و وسایل خود را به خانه جدید منتقل نمایید.
اگر خودتان وسایل تان را بسته بندی می کنید، حتما زمان کافی را به این کار اختصاص دهید. بسته بندی اقلام شکننده و کوچک می تواند زمان بیشتری را نسبت به آنچه انتظار دارید برای شما هزینه کند. در صورت تمایل می توانید شرکت های حمل و نقلی را نیز انتخاب کنید که از طرف شما بسته بندی را انجام می دهند.
موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید، اشتراک سوخت خانگی است. با اشتراک‌ های خانه جدیدتان قبل از نقل مکان، از خطر قطعی برق یا آب جلوگیری کنید. علاوه بر این، می توانید نقص های احتمالی در سیستم برق یا لوله کشی خانه را با سرعت بیشتری تشخیص دهید. البته در این میان فراموش نکنید که اشتراک خانه قدیمی خود را نیز قطع نمایید.
قبل از اسباب کشی به خانه جدید یک طرح چیدمان تهیه کنید. به این ترتیب در مورد اینکه کدام اقلام را کجا قرار دهید سردرگم نخواهید شد. فراموش نکنید که تمامی قفل های منزل خود را تعویض کرده و تغییر آدرس خود را به نهادهای مربوطه اطلاع دهید. در غیر این صورت، ممکن است به طور تصادفی اسناد یا محموله ای را از بانک خود به آدرس قدیمی خود ارسال نمایید.

بهترین انتخاب خرید

قیمت آپارتمان در استانبول به دلایل زیادی متفاوت است. در استانبول مسائل مختلفی مانند منطقه ای که آپارتمان در آن قرار دارد، قدمت آپارتمان، اندازه آپارتمان، دکوراسیون داخلی و خارجی آن، نزدیکی آن به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، بیمارستان مدرسه و مرکز خرید می توانند قیمت آپارتمان ها را تعیین کنند.
اگر قرار است آپارتمانی از اطلس مهاجر خریداری شود، معیارهایی مانند چشم انداز، نسبت مساحت سبز، استخر، امنیت و امکانات ورزشی بر قیمت پروژه مسکن تاثیر می گذارد. با این حال، همچنین مهم است که آپارتمان در کدام طبقه قرار دارد. عناصری که نیاز به نگهداری منظم دارند، مانند تراس، باغ یا استخر نیز می توانند بر قیمت آپارتمان در استانبول تأثیر بگذارند.

 

فایل خریدخانه دراستانبول

قیمت خانه در استانبول 

با توجه به اینکه کشور ترکیه به مانند ایران کشوری با تورم بالا می باشد قیمت ملک همانند ایران در حال رشد قیمت است. در سال ۲۰۲۲ قیمت ملک به طور میانگین در کشور ترکیه 100 درصد رشد داشته است و بعد از انتخاب ریاست جمهوری ترکیه و افت ۳۰ درصد لیر ترکیه به نظر می‌رسد بهترین زمان خرید ملک و آپارتمان در ترکیه است چراکه قیم آپارتمان دراستانبول در شش ماه سال ۲۰۲۳ حدود ۵۰ درصد قابلیت رشد دارد پس بهتر است اگرقصد خرید ملک واخذ اقامت دارید هرچه سریعتر برای خرید ملک اقدام کنید.قیمت آپارتمان در استانبول به دلایل زیادی متفاوت است. در استانبول مسائل مختلفی مانند منطقه ای که آپارتمان در آن قرار دارد، قدمت آپارتمان، اندازه آپارتمان، دکوراسیون داخلی و خارجی آن، نزدیکی آن به ایستگاه های حمل و نقل عمومی، بیمارستان مدرسه و مرکز خرید می توانند قیمت آپارتمان ها را تعیین کنند.

آخرین به روز رسانی:ژانویه 2024

20230920 174235 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B0 300x169 - خریدملک در استانبول

قیمت آپارتمان دراستانبول

براساس آمار رسمی و مرکزنفوس کشور ترکیه در طول سه سال گذشته قیمت میانگین آپارتمان دراستانبول 680 درصد رشد داشته است. با رشد ماهانه حدود 10 درصد قیمت بر این اساس میانگین قیمت یک آپارتمان در استانبول سال 2023 متری 30 هزار لیر می‌باشد معادل 60 میلیون تومان است و روزانه درحال رشد قیمت است و به نظر می‌رسد طی شش ماه 50 درصد ملک در استانبول گرانتر شود.

20230920 174235 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B2 768x432 - خریدملک در استانبول
براساس آمار رسمی ومرکزنفوس کشور ترکیه در طول سه سال گذشته قیمت میانگین آپارتمان دراستانبول رشد 7برابری داشته است

مقایسه رشد قیمت آپارتمان وملک در تهران با استانبول

در ابتدای سال 97 قیمت آپارتمان در تهران متری 5 میلیون بوده که در ابتدای سال 1402 قیمت آپارتمان براساس آمار بانک مرکزی به متری 55 میلیون رسیده است که 11 برابرشده است. شهر استانبول قیمت آپارتمان درسال 97 متری 4000 لیر به قیمت لیر 1500سال 97 میشود 6 میلیون تومان در ابتدای سال 402 قیمت آپارتمان به 31 هزار لیر که با رشد لیر به قیمت اکنون که 2600 تومان است به تومان قیمت آپارتمان متری 65 میلیون تومان میشود که میانگین 12 برابر شده است پس تفاوتی در رشد قیمت ملک در این دوشهر دیده نمیشود.

مزایا خرید آپارتمان دراستانبول نسبت به تهران

استانبول در مجاورت دریا و جنگل میباشدکه باعث آب و هوایی مطلوب وسالم شده که برخلاف شهر تهران که روزهای هوای سالم  آن بسیار کم است، همچنین دسترسی به حمل و نقل عمومی در شهر استانبول باعث شده درصورت استفاده از حمل و نقل عمومی کمتر درگیر ترافیک شویم و بدلیل اینکه استانبول شهر توریستی و صادراتی است با آشنایی به زبان میتوان کسب درآمد خوبی ازبیزینس خود داشته باشیم.

قیمت آپارتمان دو خوابه در استانبول

قیمت یک آپارتمان دو خوابه به متراژ 100متر در شهر استانبول به طور میانگین معادل هفت میلیارد تومان می‌باشدکمترین قیمت آپارتمان 100 متر در استانبول 1.898 میلیون لیر و بیشترین قیمت 3.163 میلیون لیر میباشد به طور میانگین براساس نرخ تورم ماهانه 3درصد رشد قیمت در طول سال دارد.

20230920 174235 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B1 768x432 - خریدملک در استانبول

قیمت آپارتمان یک خوابه در استانبول

قیمت آپارتمان 70متری دراستانبول

آپارتمان یک خواب به متراژ  70متر را به طور میانگین در شهر استانبول دومیلیون لیر مساوی 4 میلیارد تومان را می توان در نظر گرفت.

قیمت آپارتمان 40 متری دراستانبول

قیمت آپارتمان کوچک دراستانبول

اما چنانچه شما فقط به فکر سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه می باشد می توانید به آپارتمان کوچک به متراژ 40 متر یا سوئیت و استودیو در مجتمع های مسکونی در شهر استانبول حتی به مبلغ 1.200 میلیون  هزار لیر و یعنی دومیلیارد و چهارصد هزار تومان نیز پیدا کنید.

 

قیمت خانه دراستانبول به پول ایران

رشد 5ساله قیمت ملک درمحله های استانبول

 کائیت هانه 

کائیت هانه ازشرق و غرب بین دومنطقه شیشلی و ایوب سلطان واقع شده است در اصل به معناکاغذهانه میباشددراین چندساله اخیردرنزدیکی مرکزشهر استانبول است فاصله کائیت هانه تامرکزشهرومیدان تکسیم ازطریق حمل و نقل عمومی به مانند اتوبوس یا مترو که 8کیلومتر حداکثر30دقیقه میتوان درنظرگرفت کائیت هانه دارای 19محله میباشدکه مهمترین آنها محله حوریت،سیران تپه وسلطان سلیم میتوان نام بردازامکانات آموزشی کائیت هانه میتوان دانشگاه جدیدالتاسیس اطلس استانبول نام بردکه دررشته های پزشکی وفنی ومهندسی به صورت بین المللی دانشجو می‌پذیرد و دارای بیمارستان اختصاصی مخصوص به خود می‌باشد.بدلیل اینکه درنزدکی مرکزشهراست دراین چندسالاخیر ساخت وساز رشد فزاینده ای داشته وباتکمیل شدن خط مترو محل خوبی برای سرمایه گذاری است 

نمودار رشد 3ساله قیمت ملک درکائیت  هانه استانبول

20230920 183806 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

براساس نموداربالا رشد قیمت ملک درمحله کائیت هانه طی ۳ سال اخیر 6 برابر شده است. رشدقیمت ملک  درکائیت هانه بعدازانتخابات ترکیه با رشد ماهانه 15درصد روبرو است.

قیمت خانه در کائیت هانه

براساس میانگین قیمت آپارتمان دوخوابه 100متردرمحله های مختلف که در پایین مشخص شده است حدود 7 میلیارد تومان است.

قیمت آپارتمان یک خوابه60متر حدود5میلیارد بعد از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه شده است.

پندیک

پندیک درجنوبشرقی استانبول که از غرب محله کارتال متصل شده ودر منطقه آسیایی واقع شده است باتوجه به اینکه دسترسی به مرکزوغرب ازطریق مترو به تازگی دراین منطقه تکمیل شده است باعث افزایش رشد ساخت و ساز هادراین محله شده است ومیتوانیددرآینده نه چندان دور رشد بیشتری نسبت به محله های دیگر استانبول داشته باشدبرای  مشاهده فایل خرید ملک در محله پندیک استانبول اینجا کلیک کنید.

نمودار قیمت ملک درپندیک  استانبول

20230920 185028 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

قیمت ملک در  پندیک در طول 3سال اخیررشد حدود6برابررشدداشته استخرید ملک در محله پندیک استانبول میتوان سرمایه گذاری مناسبی با توجه به اینکه دراین محله قیمت ملک رشد ماهانه 5درصددارد.که این رشد بعد از انتخابات ریاست جمهوری با سرعت بیشتری وحدود5درصد ماهانه است

قیمت خانه در پندیک به تومان چقدراست؟

قیمت آپارتمان دوخوابه 100مترمعادل 5.5میلیاردتومان قیمت آپارتمان 70متریک خوابه در محله پندیک  به پول ایران 4میلیارد تومان است.

اسکودار

محله اسکوداردربخش آسیایی استانبول  وازشرق به تنگه بسفروازغرب  به محله عمرانیه ودرشمال محله کادیکوی واقع شده است  حمام های سنتی معروف وقلعه دختردراین محله واقع شده که سالانه پاتوق توریست های زیادی است که ازطریق کشتی های تفریحی ازاسکله بشیکتاش باعبورازتنگه بسفرخودرابه محله اسکودارمیرساننددراین چندساله اخیرباطرح تحول شهری رشد فزاینده ای ازنظرقیمت با ساخت و سازها دراین محله انجام شده است و محله مناسبی برای سرمایه گذاری می‌باشد.

 

قیمت آپارتمان در اسکوداراستانبول چقدراست؟

۴میلیون لیرمعادل حدودی 8میلیارد تومان میانگین قیمت آپارتمان 70متریک خوابه در منطقه اسکودار3.9میلیون لیرحدود8میلیارد تومان

نموداررشد قیمت ملک وآپارتمان در اسکودار

20230920 191039 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B2 768x432 - خریدملک در استانبول

همانطورکه درنموداربالانشان میدهد  قیمت در اسکوداردرطی دوسال اخیرحدود6برابررشدکرده است  خریدملک در محله اسکودار استانبول ترکیه میتوانید گزینه خوبی برای آینده باشد.

آوجیلار

محله آوجیلار در منطقه اروپایی استانبول  که از غرب به محله اسنیورت و بیلیکدوزو وازشرق به محله کوچک چکمجه و در مجاورت دریامرمره واقع شده است و بدلیل اینکه درکنار بزرگراه E5قرارگرفته است باعث شده ازطریق مترو بوس (اتوبوس برقی که بزرگترین حمل و نقل عمومی استانبول  با52کیلومترمسافت شرق استانبول به غرب و بالعکس متصل میکند)به مرکز شهردر سریعترین زمان دسترسی پیدا کند ،فاصله آوجیلارتاتکسیم حدود25کیلومتراست که میتوان ازطریق تاکسی یا مترو خودرابه ایستگاه مترو بوس محله مجیدکوی شیشلی رسانده و سپس بامتربوس به آوجیلار برویم ازمحله های خوب آوجیلارمیتوان به حهانگیروکمال پاشاو یشیل کنت،محله مرکزنام برد وجودامکانات رفاهی وآموزشی و مراکزخریدباعث شده توجه ویژه ای به آوجیلارشود.دانشگاه بین المللی گلیشم نیزدراین منطقه واقع شده است منطقه آوجیلاربدلیل داشتن موقعیت استراتژیک اش   (مجاورت دریا)باعث ساخت و سازهای جدید ازقبیل سیته و ویلا شده که  ازنظرقیمت ملک دراین چندسال اخیررشدقابل توجه ای کرده است

خرید ملک در غرب استانبول محله باجیلار

نمودار قیمت ملک و آپارتمان درآوجیلار

20230921 152159 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B2 768x432 - خریدملک در استانبول

 آوجیلاردرطی سه سال اخیررشدحدود6برابری داشته که بیشترازرشدقیمت ملک  دراستانبول است پرش قیمت ملک به صورت ماهانه حدود5درصداست و بعدازانتخابات با افت لیرحدود5رشدماهانه پیداکرده.

قیمت آپارتمان در آوجیلار استانبول به تومان چقدراست؟

میانگین قیمت آپارتمان100متر معادل 5میلیاردتومان در محله آوجیلار.قیمت آپارتمان یک خوابه 70متر حدود 3میلیارد در محله آوجیلارمیباشد.

 بی اوغلو

بی اغلو درمرکز استانبول بین مناطق شیشلی و بشیکتاش و محله فاتح واقع شده است همچنین میدان تکسیم و خیابان معروف استقلال در بی اوغلو واقع شده است و باتوجه به اینکه یکی از اصلی ترین مراکز توریستی  ترکیه که اکثرهتل ها و پاتوق های شبانه درمحله استقلال  میباشدقیمت آپارتمان دراین محله بدلیل بیزنس اجاره کوتاه مدت آپارتمان بسیارپررونق است اما باتوجه به اینکه محله استقلال و محله های همجوار آن جزمحله های تاریخی استانبول میباشدساخت و ساز جدیددراین محله بسیارکم رونق است و بیشتربناهای این محله قدیمی و بالای 30سال قدمت دارد.خرید آپارتمان در محله بی اوغلو استانبول ترکیه میتوانید فایل ها مناسب در اینجا مشاهده کنیدازبخش های بی اوغلو میتوان به قاسم پاشا و شیشهانه،توپکاپی،تالارباشی،دولاب دره وکاراکوی نام بردوهمچنین محله های بنام این منطقه استقلال،گالاتا،چوکوروپیاله پاشامیباشد

قیمت آپارتمان وملک در تکسیم استانبول به تومان چقدراست؟

میانگین قیمت آپارتمان دوخوابه 100متردرمحله 3.5میلیون  لیر معادل7میلیاردتومان می‌باشدکمترین قیمت آپارتمان 100متر 3.4میلیون لیرحدود معادل 7میلیاردتومان ،بیشترین قیمت آپارتمان 4.25میلیون لیرمعادل8.5میلیارد تومان قیمت آپارتمان یک خوابه 70متر درتکسیم 2.4میلیون لیرمعادل 4.800میلیارد تومان میاشد.

نمودار رشد قیمت ملک وآپارتمان در تکسیم استانبول

What We Do 20230921 154556 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B2 768x432 - خریدملک در استانبول

همانطورکه درنموداربالامشخص شد درطی 3سال اخیر حدود3.5برابراین منطقه رشدکرده است .رشد قیمت ملک به صورت ماهانه حدود3درصداست.

اسنیورت

اسنیورت ازشرق به  بویوک چکمجه و از غرب به محله آوجیلارمیباشدودرشمال محله بیلیکدوزو واقع شده است  اسنیورت جز مناطقی است ایرانیان زیادی دراین منطقه زندگی میکنندو شاید بتوان گفت جز ارزان ترین مناطق ازنظرقیمت ملک می‌باشدازمحله های معروف میتوان به اینونو،جمهوریت،مهترچشمه،طلعت پاشانام برد.درصورتیکه بخواهیم ازحمل و نقل عمومی استفاده کنیم تامرکزشهر بهترین گزینه مترو بوس است که از ایستگاه محله مجیدیه کوی شیشلی به اسنیورت برویم  ابتداازمتروتکسیم به مترومجیدیه کوی که دوایستگاه فاصله دارد میرویم سپس  سوارمتروبوس شده وخودرابه اسنیورت میرسانیم.

قیمت آپارتمان در  اسنیورت استانبول به تومان چقدراست؟

قیمت آپارتمان  دوخوابه 100متر دراسنیورت استانبول 1.242میلیون هزار لیر معادل 3.200  (سه میلیارد و دویست میلیون تومان کمترین قیمت آپارتمان 100متر930هزارلیرمعادل2.5میلیاردتومان  بیشترین قیمت آپارتمان 100   5 .2میلیون لیرمعادل 5میلیاردتومانباتوجه به اینکه اکثر مناطق اسنیورت جز مناطق ممنوعه قرارداردیعنی درصورت خرید دراین محله ها نمیتوانیدموفق به دریافت اقامت در کشور ترکیه بشویدبه این خاطرقیمت آپارتمان دراین منطقه بسیار پایین است.

Statistics 20230921 160856 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

نمودار رشد قیمت ملک و آپارتمان در  اسنیورت

همانطورکه درنموداربالامشخص است درطی 3سال اخیر حدود538درصدرشدکرده است که به اندازه میانگین رشد قیمت درکل مناطق استانبول می‌باشد.رشدقیمت به صورت ماهانه حدود2.5درصداست.

 کارتال

کارتال  در جنوب شرقی استانبول در منطقه آسیایی و درغرب محله پندیک و درکنار دریایی مارمارا واقع شده است جز مناطقی است دراین چندسال اخیر توجه ویژه ای به آن شده است وازمحله های میتوان به اسن تپه وجمهوریت و حریت اشاره کرد و فاصله کارتال تاتکسیم 38کیلومترکه ازطریق حمل و نقل عمومی به مانندمتروحدود2ساعت طول میکشد.

نمودار رشد قیمت ملک و آپارتمان در کارتال

Statistics 20230921 162125 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

همانطورکه درنموداربالامشاهده میکنیدرشدقیمت ملک دراین منطقه درسه سال اخیر با رشد6برابری بیشترازرشدمیانگین ملک و آپارتمان  دراستانبول رشد کرده شاید یکی از دلایل آن را بدلیل تکمیل شدن حمل و نقل عمومی و تحول شهری نام بردوب خریدآپارتمان درمحله کارتال استانبول با رشد۶.۵درصد میتواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت باشد.

قیمت آپارتمان وملک درکارتال استانبول 

همانطور که درتصویربالامیبنیدمیانگین قیمت آپارتمان دوخوابه درمحله کارتال ۳میلیون لیرمعادل 6میلیاردتومان است کمترین قیمت 2.5میلیون لیر5میلیاردتومان بیشترین قیمت 4میلیون لیرمعادل حدود8میلیاردتومان

قیمت آپارتمان یک خوابه درمحله کارتال استانبول

میانگین قیمت آپارتمان70متر 2میلیون لیر معادل 4میلیارد تومان.

بیلیکدوزو

بیلیکدوزو در غرب استانبول ودرجنوب اسنیورت و درغرب اسنیورت واقع شده که ایرانیان زیادی به ماننداسنیورت دراین منطقه زندگی میکنند ازمراکز خریدمهم آن میتوان مارماراپارک نام بردازمحله های میتوان به عدنان قهوه،جمهوریت،یاکوپلو،بویوک شهیرذکرکردفاصله بیلیکدوزوتاتکسیم حدود39کیلومترکه ازطریق حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس ومتروبوس قابل دسترسی است.

نمودار رشد قیمت ملک و آپارتمان دربیلیکدوزو

Statistics 20230921 163400 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

همانطورکه درنموداربالامشخص است  خرید آپارتمان در استانبول محله بیلیکدوزونیز درطی ۳سال اخیررشد7برابری  داشته که بالاترازنرخ میانگین رشد قیمت ملک دراستانبول است.میانگین رشدماهانه قیمت حدود4درصداست که بعد از انتخابات با رشد حدود1.4درصد ماهانه روبروست.

قیمت آپارتمان درمحله بیلیکدوزو

همانطور که مشخص است میانگین قیمت آپارتمان دوخوابه 100متر حدود2.5میلیون لیرمعادل 5میلیارد.

قیمت آپارتمان یک خوابه  در محله بیلیکدوزو70متری معادل 4میلیارد تومان.

کادیکوی

کادیکویی در جنوب منطقه اسکودارو آتاشهیرو در مجاورت دریای مارماراواقع شده است وجز مناطق قدیمی استانبول است  که جز مراکز خرید عمده پوشاک و برندهای مختلف میباشد.

نمودار قیمت آپارتمان وملک  در کادیکوی استانبول

Statistics 20230921 164210 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

همانطورکه درنموداربالامشاهده میکنیددرطی سه سال اخیر خرید ملک در کادیکوی استانبول حدودا رشد 580درصد داشته است که بالاترنرخ میانگین رشد قیمت دراستانبول است ورشدقیمت ملک دراین محله حدود4.5درصداست.

قیمت آپارتمان  در  کادیکویی استانبول چقدر؟

همانطور مشخص شدقیمت آپارتمان دوخوابه 100متر دراین محله 7میلیون لیر حدودا معادل 14میلیاردتومان می‌باشد کمترین قیمت آپارتمان 100متر5.5معادل حدود11میلیاردتومان بیشترین قیمت آپارتمان 100متر9میلیون لیر معادل 18میلیارد می‌باشد.قیمت آپارتمان یک خوابه حدود70متر در محله کادیکویی استانبول 5میلیون لیرمعادل 10میلیارد تومان است.

عمرانیه

 عمرانیه در شرق منطقه اسکودارو در جنوب منطقه بیکوزدر منطقه آسیایی واقع شده است وجزمناطقی که در آینده بیشترازآن گفته میشودفاصله عمرانیه تاتکسیم حدود18کیلومترکه ازمترومارماراپس ازتغییرخط به تکسیم قابل دسترسی است

نموداررشد قیمت ملک وآپارتمان عمرانیه

Statistics 20230921 165004 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

همانطور که درنموداربالا مشخص است قیمت آپارتمان در عمرانیه 7برابر رشدداشته است به موازات رشد قیمت آپارتمان دراستانبول می‌باشد.رشدماهانه قیمت حدود5درصددرحال تجربه است.

قیمت آپارتمان درعمرانیه استانبول

همانطور که تصویر بالا مشخص میانگین  قیمت آپارتمان دوخوابه 100متر.3.5میلیون لیر معادل حدود7میلیارد تومان میانگین قیمت آپارتمان یک خوابه حدود70متری درمحله عمرانیه استانبول ۲میلیون لیر معادل 4میلیارد تومان.

زیتون برنو

زیتون برنودرمنطقه اروپایی واقع شده است وازشرق به منطقه قدیمی و تاریخی فاتح وازغرب به منطقه ترک نشین باکرکوی متصل میشوددراین منطقه یکی از مراکز خرید بزرگ اولیوم نیزواقع شده است.

نمودار رشد قیمت آپارتمان در  زیتون برنو

Statistics 20230921 170712 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

همانطور که درنموداربالامشخص است این منطقه نیز بخاطراینکه دریافت قدیمی واقع شده است نتوانسته بیشترازمیانگین قیمت آپارتمان دراستانبول رشدکندوطی 5سال اخیر رشد5برابررو داشته است.وبارشدپایین یک درصدی درماه رشد پایینی به خوداختصاص داده.

قیمت آپارتمان دوخوابه در زیتون برنواستانبول

همانطور که درتصویربالامشخص است قیمت آپارتمان 100متر2.7میلیون هزارلیر معادل 5.4میلیاردتومان می‌باشد.میانگین قیمت آپارتمان یک خوابه حدود70متری در  زیتون برنو استانبول :2میلیون لیر معادل 4میلیارد تومان.

شیشلی

شیشلی درمرکز استانبول واقع شده است وبه نوعی شاهراه اتصال غرب و شرق استانبول به یکدیگرمیباشدازمحله های اعیان نشین میتوان بومونتی،مجیدیه کوی ونیشانتاشی نام برد.محله نشانتاشی که به عنوان قلب مددراین منطقه واقع شده است همچنین خیابان عثمان بی که هتل ها بیشماری دراین خیابان واقع شده است که اریک طرف به محل مجیدیه کوی شیشلی وازطرف دیگرمتصل متصل میشود.محله هاربیه جز محله های شیشلی است که ایرانیان زیادی درحال بیزنس وزندگی  دراین محله هستندکه البته اکثرآپارتمان های این  محله بدلیل نزدیک بودن به میدان ومرکزتوریستی تکسیم به صورت روزانه و کوتاه مدت به توریست های ایرانی اجاره داده میشود.او همچنین برج های ادارای و مسکونی مثل ترامپ و مرکزخریدمهمی جواهیردراین محله واقع شده است.

نمودار رشد قیمت ملک وآپارتمان شیشلی

Statistics 20230921 171556 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

قیمت آپارتمان در شیشلی درطی 3سال اخیر توانسته رشد5برابری داشته باشدرشدماهانه قیمت ملک دراین محله حدود4درصداست.درصورتیکه بدنبال خرید ملک در محله اعیان نشین مرکز استانبول هستی بهترین گزینه محلی شیشلی می‌باشد.

قیمت آپارتمان  در  شیشلی استانبول چقدراست ؟

آپارتمان یک خوابه 70متری   در محله شیشلی استانبول 3میلیون لیر معادل 6میلیارد تومان قیمت آپارتمان دوخوابه 100متر4.7میلیون لیر معادل 9.5(نه میلیاردوپانصدمیلیون تومان).

ساریر

منطقه ساریردرشمال منطقه استانبول که در شرق تنگه به سفرودرغرب منطقه کائیتانه واقع شده است و جزمناطق   ثروتمندنشین استانبول که بیشترسلبریتی ها دراین محل اسکان دارندکه دارای آب وهوا عالی و مناطق دیدنی  میباشدشهرک وادی استانبول نیزدراین محله واقع شده است خرید ملک در محله اعیان نشین مرکز استانبول.

نموداررشدقیمت ملک در محله ساریر 

Statistics 20230921 172611 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

همانطورکه درنموداربالامشاهده میکنیدطی 3سال اخیر5.5برابرآپارتمان دراین محله رشدکرده است که بیشتر میانگین رشدشهراستانبول است بارشدحدود9درصددرماه رشدپایینی رابه خود اختصاص داده است.

قیمت آپارتمان  در ساریرستانبول چقدر؟

همانطورکه تصویر مشخص است قیمت آپارتمان دوخوابه حدود9میلیون هزارلیرمعادل 18 میلیارد تومان).

بیکوز

 محله بیکوز به مانندمحله ساریرشمال استانبول کنارپوشش جنگل و دریاسیاه واقع شده که باعث شده ترکیب دواقلیم آب و هوایی در طول سال رابوجودآورده است.

رشدقیمت ملک  و آپارتمان در  بیکوزاستانبول

Statistics 20230921 174332 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

رشدقیمت طی3و 5سال اخیربه موازات شهر استانبول 5برابراست ورشدماهانه قیمت ملک در محله بیکوز حدود5درصداست.

قیمت آپارتمان در بیکوزاستانبول به تومان چقدر

قیمت آپارتمان دوخوابه درمحله بیکوز 4.2میلیون لیرمعادل 8.5میلیاردتومان (هشت ونیم میلیاردتومان).

باکرکوی

این منطقه که در قسمت اروپایی استانبول ترکیه واقع شده جزقدیمی ترین مناطق استانبول است که در مجاورت دریای مرمره واقع شده که باعث شده دارای آب و هوای مدیترانه ای باشدو دارای چندین محله به مانندآتاکوی ویشلی یورت میباشدکه ازطریق حمل و نقل عمومی دسترسی به باکرکوی بسیارآسان است و یکی ازمناطق مهم تجاری دراستانبول است و انتخاب وگزینه مناسب برای خارجیان نیست چراکه محیط بیشترترک نشینان ترکیه است.

رشدقیمت ملک در  باکرکوی استانبول

Statistics 20230921 175334 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

رشد قیمت در3سال نزدیک به 5برابررشدکرده است پرش ماهانه نیز نزدیک به 6.5درصدمیباشد.

 قیمت آپارتمان درمحله باکرکوی چقدراست؟

همانطورکه درعکس پایین مشخص شد قیمت آپارتمان دوخوابه حدود100مترهفت  میلیون لیرمعادل 14میلیارد تومان می‌باشد.

باهچه لی اولر

این منطقه در قسمت اروپایی شهرودرشمال باکرکوی واقع شده است که ازنظردسترسی به مرکزشهرحدو30دقیقه ازطریق اتوبوس ومتروفاصله داردودارای خانه و آپارتمان های متراکم حداکثر 6طبقه ای میباشدوهمچنین در اطراف خیابان پرشده از درختان سرسبز که جلوه خوب رابه این محله داده است .

نمودارقیمت ملک در محله باهچه لی اولراستانبول 

Statistics 20230921 180338 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

همانطورکه مشخص است در طول سه سال حدود5برابررشدداشته است و رشد ماهانه قیمت حدود4درصداستخرید آپارتمان در محله باهچه لی اولراستانبول باتوجه به اینکه قیمت های آپارتمان به نسبت پایین وچون فاصله زیادی تا مرکز شهرنداردگزینه مناسبی برای خرید میتواند باشد.

قیمت آپارتمان در محله باهچه لی اولر چقدر است؟

قیمت آپارتمان دوخوابه حدود 100متردرمحله باهچه لی اولر2.5میلیون  لیر5میلباردتومان میباشد.

بویوک چکمجه

 بویوک چکمجه درغربی ترین منطقه اروپایی استانبول که ازشرق به اسنیورت وازجنوب به بیلیکدوزومتصل شده است بدلیل اینکه درکناردریای مرمره واقع شده تابستان های خنک و زمستان های معتدلی راداراست

فاصله بویوک چکمجه تاتکسیم

دسترسی این منطقه  به حمل و نقل عمومی فقط ازطریق مترو بوس به مرکزشهروشرق استانبول می‌باشد.

رشدقیمت ملک در محله بویوک چکمجه

Statistics 20230921 181052 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

در طی 3سال اخیرتاسال 2023قیمت ملک درمحله بویوک چکمجه حدود5برابررشد داشته است و رشد قیمت ماهانه دراین محله حدود1.126درصدمیباشد.

قیمت خرید آپارتمان وملک در محله بویوک چکمجه

قیمت خرید آپارتمان دوخوابه 100متر در محله بویوک چکمجه  حدودپنج میلیاردوهشتصدمیلیون تومان میباشدقیمت خرید آپارتمان یک خوابه حدود70متر1.500(دومیلیون لیر)معادل حدود4میلیاردتومان.

کوچوک چکمجه

محله کوچوک چکمجه درمنطقه اروپایی وغرب استانبول واقع شده است که ازشرق به محله های باجیلارو اسنلروباکرکوی وباهچه لی اولروازغرب به محله آوجیلارمتصل شده ودرجنوب محله باشاک شهیرواقع شده است این محله به مانند محله بویوک چکمجه فقط ازطریق اتوبوس ومتروبوس به میدان تکسیم دسترسی دارد.

رشدقیمت ملک در محله کوچوک چکمجه استانبول

Statistics 20230921 182107 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

در طول 3سال قیمت ملک و آپارتمان درکوچوک چکمجه استانبول حدود5.برابرشده است که رشدماهانه حدود.26.درصدراداراست.

قیمت خرید خانه در کوچوک چکمجه چقدر است؟

قیمت خرید آپارتمان دوخوابه 100متردرکوچوک چکمجه حدود2.6میلیون لیر)معادل 5.7 (پنج میلیاردوهفتصدمیلیون تومان )

بشیکتاش

ازمناطق قدیمی استانبول که ازغرب باشیشلی وکائیتهانه وازجنوب بابی اغلوهمسایه است این منطقه دارای زندگی تجاری فعالی است که صدهاهزارمراکزخریدکوچک و موسسات دراین منطقه فعال اند ازمکان های توریستی آن به کاخ دوما باغچه ویلدیزمیتوان اشاره کردودارای 23محله که از مهمترین آنهامحله بلک ولونت واورتاکوی است

رشد قیمت ملک و آپارتمان دربشیکتاش

Statistics 20230921 182810 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

قیمت ملک در محله بشیکتاش استانبول درسه سال گذشته حدود6برابرشده است و ماهانه حدود4درصدرشددارد.

قیمت خرید خانه در بشیکتاش چقدر است؟

قیمت آپارتمان دوخوابه حدود100متردرمحله بشیکتاش 7میلیاردمعادل 14میلیاردتومان میباشدقیمت آپارتمان یک خوابه حدود70متر6میلیون لیرمعادل 12میلیاردتومان است.

آتاشهیر

یکی از مناطق آسیایی استانبول که ازشرق به کادیکوی وازغرب به اسکودارهمسایه است این منطقه ساحلی نیست و مسکونی میباشدکه دراین چندسال اخیر با افزایش ساخت و سازهای جدیدرشدقابل توجهی پیداکردهازمحله های معروف آن ینی شهیر،ینی صحراو عزت پاشا میتوان اشاره کردازویژگی این منطقه دسترسی آسان به تکسیم ومرکزشهرکه ازطریق دولموش و اتوبوس میتوان خودرابه مرکزشهربرسانیم.

رشد قیمت ملک و آپارتمان در  آتاشهیراستانبول

Statistics 20230921 183553 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

قیمت ملک و آپارتمان درطی سه سال تاسال 2023درمحله آتاشهیرحدود6برابرشده است وماهانه قیمت 3درصددرمحله آتاشهیردرحال رشداست.

قیمت خرید خانه در آتاشهیر چقدر است؟

قیمت خرید آپارتمان دوخوابه 100متردر محله آتاشهیراستانبول حدود3.5میلیون لیرمعادل 7میلیاردتومان است قیمت خریدآپارتمان یک خوابه 70متردرمحله آتاشهیرحدو100(دومیلیون وهفتصدهزارلیر)معادل 5.5میلیاردتومان است.

ایوب سلطان

ایوب سلطان درقسمت اروپایی شهر استانبول که ازشرق به ساریروازجنوب به کائیتهانه متصل است وازمحله های ایوب سلطان میتوان به علی بی کوی و ساکاریا وگوزل تپه اشاره کرد

رشد قیمت ملک و آپارتمان در ایوب سلطان

Statistics 20230921 184806 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

قیمت ملک در3سال اخیردرایوب سلطان استانبول حدود3.5برابرشده است وماهانه حدود2.5درصدبارشدقیمت آپارتمان در محله ایوب سلطان مواجهه است که میانگین رشد قیمت ملک دراستانبول پایین تراست.

قیمت خرید خانه در ایوب سلطان چقدر است؟

قیمت آپارتمان دوخوابه 100متردرایوب سلطان استانبول حدوددومیلیون لیر معادل چهارمیلیارد تومان.

باجیلار

منطقه باجیلاردرقسمت اروپایی شهر استانبول که ازغرب به کوچوک چکمجه وازشمال به باشاک شهیر متصل شده وبه معنی لغوی آن به فارسی باغدارمیباشددراین منطقه صنعت موادغذایی و منسوجات وخریدوفروش ماشین های دست دوم رونق داردازمحله های معروف این منطقه میتوان به محله کیرازلی ومحمودبی وگونشلی ومرکزنام برددراین منطقه بیشترمرکزاسکان پناه جویان سوری میباشد.

رشد قیمت ملک و آپارتمان درباجیلار

Statistics 20230921 185535 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

قیمت آپارتمان درباجیلار رشد 3.89برابری درسه سال گذشته را داشته است.

قیمت خرید خانه در باجیلار چقدر است؟

قیمت آپارتمان 100متردرباجیلارحدودسه میلیون ودویست  هزارلیرمعادل شش میلیارد و چهارصدمیلیون تومان می‌باشد.

سلطان قاضی

سلطان قاضی درقسمت اروپایی ازشرق به ایوب سلطان و ازغرب با باشاک شهیرهمسایه است از محله های معروف سلطان قاضی میتوان به محله عیصمت پاشا وجمهوریت و ذوبیده خانم اشاره کرد.

نمودار قیمت ملک و آپارتمان درسلطان قاضی

Statistics 20230921 190312 %DB%B0%DB%B0%DB%B0%DB%B3 768x432 - خریدملک در استانبول

قیمت آپارتمان درسه سال اخیرحدود5برابرشده ورشد ماهانه حدود4درصداست.

قیمت خرید خانه در سلطان قاضی چقدر است؟

قیمت آپارتمان دوخوابه 100متری درسلطان قاضی  معادل 4میلیاردتومان است.

 

 

 

نکاتی درمورد خرید خانه دراستانبول ترکیه

آپارتمان شما در منطقه‌ای که قرار گرفته آیا امکان پیشرفت در آینده وجود دارد؟چنانچه قصد اقامت از طریق خرید آپارتمان دارید حتماً به این نکته توجه نمایید که آپارتمان خریداری شده در منطقه ممنوعه قرار نگرفته باشد.آپارتمان یا ملک شما دسترسی به حمل و نقل عمومی دارد یا خیر.چقدر آپارتمان شما تا امکانات شهری بمانند مدرسه، فروشگاه های مواد غذایی و پارک فاصله دارد.حتماً در زمان خرید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که سند ملک از نوع سند قرمز یا سند آبی ملکیت باشد.ثبت و انتقال مالکیت حتماً در اداره ثبت اسناد ترکیه انجام گیرد.در زمان خرید سند مورد نظر در رهن بانک و غیره نباش

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 5 / 5. تعدادامتیاز 32

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
14 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
4 ماه قبل

مطالب تون خیلی مفیدبود

مدیر
4 ماه قبل
پاسخ به  محمد

بسیارکامل وبروز بود

مدیر
4 ماه قبل
پاسخ به  اطلس مهاجر

نظرلطف تونه

مدیر
4 ماه قبل
پاسخ به  محمد

ممنون پایدارباشید

سینا
4 ماه قبل

من یه سوال داشتم چرا قیمت های فروش ملک های شما نسبت به قیمت سایت ها پایین تره

مدیر
4 ماه قبل
پاسخ به  سینا

یه دلیل بیشترنداره ما اکثر املاکی که برای فروش گذاشتیم برخلاف بیشتر املاک که بروی پروژه کارمیکنندما روی پروژه تحویلی کارمیکنیم

مدیر
4 ماه قبل
پاسخ به  اطلس مهاجر

مگه چه فرقی داره

مدیر
4 ماه قبل
پاسخ به  اطلس مهاجر

تفاوت اش دراینه املاکی که توسط صاحبین پروژه برای فروش هست بیشترغیرتحویلی وبه این خاطر چون نقد واقساط به فروش میگذارند مبالغ حداقل چندبرابراملاک تحویلی

اکبر
4 ماه قبل

یعنی آگهی ملک های که برای فروش گذاشتیدبروز

مدیر
4 ماه قبل
پاسخ به  اکبر

بله تمام آگهی های فروش وحتی مقاله به صورت هفتگی وماهانه به روز میشه

کامبیز
4 ماه قبل

باعرض سلام خدمت تمام مسئولین و مشاورین شرکت بزرگ اطلس مهاجر میخواستم ازشما تشکر و قدردانی کنم چرا که با مشاوره دقیق و دلسوزانه وانتخابی درست توانستم ضمن گرفتن شهروندی خود و خانواده ملکی روبخرم که به نسبت آژانس های ملک دیگه ومشابه اون نصف قیمت بودبازهم ممنون

مدیر
4 ماه قبل
پاسخ به  کامبیز

خواهش میکنم ازاصولی که مشاورین اطلس مهاجر به آن پایبند هستندصداقت ورضایت ومهم ترازچیز هدف ما خرید به عنوان یک سرمایه گذاری عالی برای مشتری های عزیزمان

مهندس توفیقی
4 ماه قبل

سلام باتوجه به تغییرات دریافت اقامت در ترکیه آیا با مبالغ کمتراز 200هزاردلارو حتی 100هزاردلارنیزمیشه در ترکیه اقامت گرفت

مدیر
4 ماه قبل

بله فقط درشرکت بزرگ اطلس مهاجر حتی با شرایط کمترازمبلغ 200هزاردلاراین امکان وجود داره که اقامت خودرادریافت کنید

مقایسه آگهی ها

مقایسه
14
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان