تورهای تفریحی استانبول

کشتی - تورهای تفریحی استانبول
0
(0)

تورهای داخلی استانبول

سوارشدن کشتی تفریحی در استانبول، بدون اغراق می‌تواند خاطره‌ای شیرین و بیادماندنی را برای هرکسی رقم بزند. مهمان این کشتی‌ها شوید و موزیک زنده همراه با آتش‌بازی و برنامه‌های سرگرم‌کننده را روی آب‌های تنگه بسفر تجربه کنید. اما اینکه تنگه بسفر کجاست و چگونه می‌توانید مهمان کشتی‌های تفریحی استانبول شوید را در ادامه بخوانید.

کشتی‌ تفریحی استانبول تنها یکی از ده‌ها جاذبه شگفت‌انگیز و وسوسه‌کننده شهر پرجنب‌وجوش استانبول است. سواحل استانبول ، بازار بزرگ استانبول، مسجدهای معروف، بازارادویه استانبول و ده‌ها جاذبه‌ دیگر در این شهر، می‌توانند خاطرات خوشی را برایتان بسازند. با این‌وجود خیلی‌ها معتقدند که همه این جاذبه‌ یک طرف، گشت‌زنی با کشتی‌های تفریحی استانبول یک طرف!

کشتی‌های تفریحی استانبول به‌واسطه وجود تنگه بسفر و مسیرهای آبی اطراف این شهر، علاقه‌مندان زیادی دارند. تنگه بسفر شهر استانبول را به دو قسمت تقسیم می‌کند (بخش اروپایی و آسیایی). این تنگه، پل بین دریای سیاه و دریای مرمره هم به‌حساب می‌آید. علاوه‌بر آن جزایر اطراف استانبول هم مقصد خوبی برای گردشگران هستند و بهانه خوبی برای گشت‌زنی با کشتی‌های تفریحی استانبول.

در ادامه قصد داریم علاوه‌بر بررسی تمام نکات درباره کشتی‌های تفریحی استانبول، توضیح مختصری درباره جزایر نزدیک استانبول در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس با ما همراه شوید تا اطلاعات لازم درباره خاطره‌انگیزترین تجربه در استانبول را به‌دست آوردید

معرفی کشتی‌ تفریحی در استانبول

کشتی‌های تفریحی استانبول امکانات مختلفی دارند. بدیهی است که کشتی‌های گران‌تر امکانات بهتر و بیش‌تری دارند. اما با هزینه‌های کمتر هم می‌شود یک تور تفریحی خوب با کشتی یا قایق را در استانبول تجربه کرد. ترنسفر از هتل تا اسکله، کنسرت، پذیرایی (صبحانه، ناهار، شام) نوشیدنی، عکاسی حرفه‌ای و اجرای برنامه‌های سرگرم‌کننده از جمله امکانات تفریحی در کشتی‌های استانبول‌اند. در ادامه دو مورد از بهترین کشتی‌های تفریحی استانبول را معرفی می‌کنیم. خیلی از ایرانی‌ها این دو کشتی را برای خوش‌گذرانی در تنگه بسفر استانبول انتخاب می‌کنند.

کشتی تفریحی سوداتور استانبول

یکی از مجلل‌ترین کشتی‌های تفریحی در استانبول، کشتی سوداتور (Sudator) است. این کشتی سه طبقه دارد و در آن کنسرت خوانندگان معروف ترک‌زبان، ایرانی و آذری برپا می‌شود. در کشتی سوداتور می‌توانید از موزیک زنده، شام، دسر، میوه و نوشیدنی استفاده کنید. این کشتی ظرفیت پذیرایی از 900 مهمان را دارد و با طراحی داخلی مدرن و مجلل خود شبی بیادماندنی در تنگه بسفر را برایتان می‌سازد.طبقه اول کشتی سوداتور، قسمت اقتصادی یا نرمال است. طبقه دوم جایگاه VIP محسوب می‌شود و طبقه سوم که بهترین چشم‌انداز را دارد، جایگاه VVIP است. معمولا برنامه‌ تفریحی این کشتی از ساعت 8 شب شروع می‌شود و تا نیمه شب ادامه دارد.

برنامه کنسرتهای نوروز ۱۴۰۳ کشتی مجلل سوداتور به شرح زیر می باشد:

چهارشنبه ۲۰۲۴/۰۳/۲۰ کنسرت منصور ویژه شب سال تحویل  – ۱ فروردین
پنج شنبه ۲۰۲۴/۰۳/۲۱ کنسرت منصور – ۲ فروردین
جمعه ۲۲۰۲۴/۰۳/۲ کنسرت منصور – ۳ فروردین
شنبه ۲۰۲۴/۰۳/۲۳ کنسرت سندی – ۴ فروردین
یک شنبه ۲۰۲۴/۰۳/۲۴ کنسرت کوروس – ۵ فروردین
دوشنبه ۲۰۲۴/۰۳/۲۵ کنسرت سندی – ۶ فروردین
سه شنبه ۲۰۲۴/۰۳/۲۶ کنسرت کوروس – ۷ فروردین
چهارشنبه ۲۰۲۴/۰۳/۲۷ کنسرت سندی – ۸ فروردین
پنج شنبه ۲۰۲۴/۰۳/۲۸ کنسرت کوروس – ۹ فروردین
جمعه ۲۰۲۴/۰۳/۲۹ کنسرت سندی – ۱۰ فروردین
شنبه ۲۰۲۴/۰۳/۳۰ کنسرت کوروس – ۱۱ فروردین
یک شنبه ۲۰۲۴/۰۳/۳۱ کنسرت سندی – ۱۲ فروردین

کشتی تفریحی آرش استانبول

کشتی آرش نسبت به کشتی سوداتور ارزان قیمت‌تر است. اگر بودجه زیادی برای تفریح روی آب کنار نگذاشته‌اید، بهتر است به جای کشتی سوداتور، آرش را رزرو کنید. با توجه به نوع توری که انتخاب می‌کنید، می‌توانید از امکاناتی مثل: 8 نوع دسر، منوی متفاوتی از غذاهای ایرانی و ترکی، انواع نوشیدنی، موزیک زنده، ترانسفر رفت‌وبرگشت، انواع سالاد و میوه در این کشتی استفاده کنید. برنامه‌های کشتی آرش هم مانند کشتی سوداتور، از حوالی 8 شب تا نیمه‌شب برگزار می‌شوند. به‌طورکلی می‌توان گفت برنامه کشتی‌های تفریحی استانبول از 8 شب تا 1 بامداد است.

ور کشتی تفریحی استانبول آرش از به یادماندنی‌ترین تفریحاتی می‌باشد که میان گردشگران خارجی طرفداران زیادی دارد.

ویژه برنامه عید نوروز: تور کشتی آرش با اجرای سامان 

  • به مدت ۵ شب
  • از روز چهارشنبه ۲۳ اسفند تا روز یکشنبه ۱۶ فروردین
  • تعرفه ویژه برنامه روز عید متفاوت هست لطفا از واتسپ در ارتباط باشید
  • ساعت ۹ الی ۱۲ شب

شرایط اجاره کشتی تفریحی در استانبول

ممکن است یک تور چندساعته در تنگه بسفر همراه با شام و موسیقی برایتان کافی نباشد و ترجیح دهید زمان بیش‌تری را در کشتی‌ها و قایق‌های تفریحی استانبول بگذرانید و به جزایر اطراف سری بزنید. در این‌صورت می‌توانید به‌جای تورهای تفریحی چندساعته برای مدت زمان دلخواه، کشتی یا قایق موردنظرتان را اجاره کنید. هزینه اجاره هرکدام از این کشتی‌ها باتوجه به نوع سفرتان و امکاناتی که قرار است در اختیارتان قرار بگیرد، متفاوت خواهد بود. در قایق‌های تفریحی استانبول معمولا یک پیشخدمت به‌همراه کاپیتان در تمام مدت سفر برای سرویس‌دهی به شما حاضر هستند. نوشیدنی (قهوه، چای، آب) رایگان و نامحدود، صبحانه، ناهار، شام، میان‌وعده و یک لیدر کاربلد از خدمات و امکانات کشتی‌ها و قایق‌های تفریحی استانبول‌اند.

معرفی جزیره‌های اطراف استانبول

یکی از بهترین مقاصد برای گشت‌زنی با کشتی‌های تفریحی در استانبول، جزایر اطراف این شهر هستند. جزایر پرنس، بویوک آدا، هیبلی آدا، بورگاز آدا و کینالی آدا فاصله کمی با استانبول دارند. در مقاله «جزایر دیدنی استانبول» اطلاعات کامل این جزیره‌ها را بخوانید.

جزیره بویوک آدا

جزیره بیوک آدا استانبول یکی از جزایر ۹ گانه پرنس است. “بیوک آدا” یا همان “جزیره بزرگ” یکی از چند جزایر پرنس است که در دریای مرمره و نزدیک ساحل استانبول است. این جزیره به دلیل ممنوع بودن خودروهای سواری هوای پاک و تمیزی دارد. این تور عموما توسط تور لیدرها به مسافران استانبول فروش می رسد. که همین باعث بالاتر رفتن قیمت تمام شده تور میشود. ترکیه هلپر فروش مستقیم و بدون واسطه این تور را آغاز کرده است.

کلیسا حاجیا یورگی

جزیره بویوک آدا در استانبول یک تپه دارد که روی آن کلیسای حاجیا یورگی قرار دارد. در پایین تپه، میدانی است که می توانید از منظره زیبای آن لذت ببرید. در آنجا، قاطرهایی هستند که گردشگران را به بالای تپه می برند. همچنین درختان رنگین و زیبایی در آنجا رشد کرده اند. برای رسیدن به کلیسا، فقط دو گزینه دارید: یا با قاطر بروید و یا پیاده روی کنید.

اما بهتر است از قاطر استفاده کنید، چون مسیر خیلی شیب دار و طولانی است. شاید در ابتدای سفر با قاطر، کمی نگران باشید و فکر کنید که از روی حیوان بیفتید و یا اشتباه کنید. اما نترسید، چون قاطرها مسیر را می دانند. با قاطر سواری، می توانید استانبول را از دور ببینید. کلیسای حاجیا یورگی را می توان اینطور توصیف کرد: روی تپه ای به نام یوجه تپه و در ارتفاع ۲۰۲ متری. کنار کلیسا، خانه کشیشان هم قرار گرفته است.

غذاخوری یوجه تپه

جزیره بویوک آدا در استانبول یک کلیسا دارد به نام حاجیا یورگی که روی تپه ای قرار گرفته است. در سمت چپ کلیسا، می توانید اسنک و خوردنی های دیگر بخورید. در اطراف کلیسا، نسیم خوشایند دریا مرمره می وزد. دو تپه دیگر جزیره به نام هریستوس هیل را هم می توانید از اینجا ببینید. مردم فکر می کنند که دعاهایشان در اینجا مستجاب می شود. برای همین، ساعت و گردنبند هایی را که به عنوان تشکر به کلیسا داده اند، در جعبه های شیشه ای در ورودی کلیسا می بینید. همچنین، هوای تمیز جزیره باعث می شود که زود گرسنه شوید. پس از دیدن کلیسا، به غذاخوری یوجه تپه بروید و غذاهای گوشتی خوشمزه اش را بچشید.

یتیم خانه یونانی

جزیره بویوک آدا در استانبول یک جنگل دارد که می توانید در آن پیاده روی کنید. جنگل پر از درختان کاج و مخروط های آنهاست. پرندگان هم در جنگل می خوانند. بعد از ۲۰ دقیقه پیاده روی، به یک بنای چوبی می رسید که یتیم خانه یونانی نام دارد. این بنا «بزرگترین خانه چوبی دنیا» است که ۳۰ سال است کسی در آن نمی زند. در اطراف بنا، درختان میوه ای هستند. قبر کارگرانی که این بنا را ساخته اند، هم نزدیک آن است.

رستوران های جزیره بویوک آدا در استانبول

جزیره بویوک آدا در استانبول یکی از جاذبه های گردشگری استانبول است که دارای رستوران های متنوع و خوشمزه ای است. شما می توانید در این جزیره از غذاهای ترکی، یونانی، مدیترانه ای و دریایی لذت ببرید. بعضی از رستوران های معروف این جزیره عبارتند از:

  • نیسی رستوران: یک رستوران ترکی و یونانی که غذاهای خوشمزه ای مثل سوپرا، سالاد فتا و ماهی سول را سرو می کند.
  • سکرت گاردن رستوران: یک رستوران دریایی و مدیترانه ای که غذاهای تازه و با کیفیتی مثل ماهی سفید، ماهی قزل آلا و خرچنگ را پخش می کند.
  • بالکچی سلیمان: یک رستوران ترکی و دریایی که غذاهای محلی و سنتی مثل مزه، دولما و کباب را عرضه می کند.
  • پالایا تراس: یک رستوران ترکی و دریایی که غذاهای خوش طعم و خوشبو مثل میدیه، کالامار و اختاپوس را ارائه می دهد.
  • لوناپارک رستوران: یک رستوران ترکی که غذاهای ساده و لذیذ مثل قورمه، پلو و دسر را پخش می کند.

جزایر پرنس استانبول

در استانبول ۹ جزیره وجود دارد که به جزایر پرنس معروف هستند.

از این ۹ جزیره فقط پنج جزیره هستند که برای عموم آزاد هستند و ۴ تای بقیه شخصی و نظامی هستند.

بیوک آدا و هیبلی آدا و کینالی آدا از بین این ۵ جزیره ، دارای جاذبه های بیشتر و جذاب تر هستند.

در این تور بازدید از این ۳ جزیره انجام میشود

خرید قایق تفریحی در استانبول

قایق‌سواری و وقت‌گذراندن روی آب با منظره جاذبه‌های شهر زیبای استانبول آنقدر جذاب است که خیلی‌ها را به فکر خرید قایق‌های تفریحی می‌اندازد. با خرید این قایق‌ها نه نتها هر زمان که اراده کنید می‌توانید خود را به یک سفر عالی مهمان کنید، بلکه به نوعی سرمایه‌گذاری هم کرده‌اید. قیمت قایق تفریحی در استانبول بستگی به نوع و مدل انتخابی شما دارد

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 0 / 5. تعدادامتیاز 0

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان