بلیط کنسرت معین استانبول

IMG 20240123 WA00661 - بلیط کنسرت معین استانبول
4.8
(4)

فهرست مطالب

 تورارزان کنسرت معین استانبول

اطلس مهاجر که باهمکاری آژانس ها وشرکت مسافرتی ایران برای شما عزیزان خدمات تورارزان تدارک دیده که هزینه سفرنوروز1403 خودبه استانبول رامدیریت کنید و با شرکت دراین کنسرت یک خاطره عالی را در ذهن خودتان ثبت کنید.

 

سن وزندگینامه معین

معین یک خواننده و ترانه‌سرا معروف ایرانی است. او در ۷ ژانویه ۱۹۷۰ در نجف آباداصفهان متولد شد و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۹۷۸ شروع کرد. او تاکنون آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های متعددی منتشر کرده و توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت موسیقی ایران کسب کند. او یکی از خوانندگانی است که با آواز متفاوت خود توانسته طرفداران بسیاری جذب کند. 

کنسرت معین کجاست؟

کنسرت معین در استانبول سالن Halic Cngress Center هالیچ کانگرس سنتر استانبول برگزار خواهد شد. سالن برگزاری کنسرت آقای معین در منطقه بی اوغلو و نزدیک میدان تاکسیم قرار دارد و با تاکسی، با توجه به ترافیک، حدود 30 تا 40 دقیقه فاصله دارد. کنسرت ساعت 19:30 آغاز می‌شود و ساعت 24:00 به پایان می‌رسد.

تاریخ برگزاری کنسرت معین 

کنسرت معین در فروردین ماه سال 1403 (مصادف با 21 مارچ 2024) درشهرزیبایی استانبول برگزارمیشود که میتواند ازهم اکنون برای رزرو بلیط این کنسرت اقدام کنید

قیمت بلیط کنسرت معین استانبول نوروز 1403

قیمت بلیط کنسرت معین نوروز 1403دراستانبول حداقل مبلغ 146دلار میباشد که معادل 8 میلییون تومان وهمچنین جایگاه ویژه vip و سایر جایگاه ها دارای چه قیمت هایی است که می توان گفت جایگاه vip دارای بیشترین قیمت است زیرا در نزدیک ترین فاصله به استیج قرار دارد و آخرین جایگاه نیز دارای ارزان ترین قیمت است زیرا در دور ترین فاصله از استیج قرار دارد و در زمان خرید بلیط کنسرت معین نوروز1403استانبول می توانید با توجه به بودجه و تمایل خودتان یکی را گزینش کرده و آن را خریداری کنید و بعد از خرید در جایگاه خودتان حضور پیدا کرده و از کنسرت نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید با اطلس مهاجر ارتباط برقرار کنید تا بلیط این کنسرت براحتی ازشرکت معتبرخریداری کنیدو در این کنسرت وسفربه استانبول راهنمای خوبی برای شما باشیم. 

InShot %DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B4%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B1 %DB%B1%DB%B9%DB%B5%DB%B4%DB%B1%DB%B5%DB%B0%DB%B3%DB%B2 1 1024x1024 - بلیط کنسرت معین استانبول

دانلود کنسرت معین استانبول

محل برگزاری کنسرت معین نوروز 1403

istanbul congress center یا به طور مخفف icc یکی از مراکز فرهنگی و سالن‌های چند منظوره در مرکز استانبول است که دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارد. این مجتمع چند طبقه که در مجاورت محله هاربیه محسین ارتورولول واقع شده است برای میزبانی نشست سالانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در سال 2009 ساخته شده است. دسترسی به این مرکز که در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد به راحتی با انواع وسایل نقلیه ممکن است. شما با اتوبوس، مترو، متربوس به راحتی می‌توانید به istanbul congress center بروید.

تاکسی: در هر جای شهر با گرفتن تاکسی می‌توانید به istanbul congress center بروید. هر چند در نظر داشته باشید که تاکسی همیشه گزینه پر هزینه‌ای است. با تاکسی از فرودگاه استانبول (سمت اروپایی) 37 دقیقه و از فرودگاه Sabiha Gökçen (سمت آناتولی) 55 دقیقه راه است.

مترو: | می‌توانید خط مترو M2 Yenikapı-Hacıosman را طی کنید و در ایستگاه‌های Osmanman یا Taksim پیاده شوید تا به راحتی به مرکز کنگره استانبول دسترسی داشته باشید. ایستگاه‌های مترو عثمانبی و تاکسیم حدود 7 دقیقه با مرکز کنگره استانبول فاصله دارند. از طرف دیگر می‌توانید از خط مفصلی F1 Taksim – Kabataş استفاده کرده و در ایستگاه تاکسیم پیاده شوید تا به مرکز کنگره استانبول برسید.

متروبوس | از ایستگاه Mecidiyeköy می‌توانید برای دسترسی به مرکز کنگره استانبول به مترو یا ایستگاه اتوبوس منتقل شوید.

اتوبوس | گزینه‌های حمل و نقل مستقیم به هاربیه از مناطق مختلف مرکزی از جمله تاکسیم، امینانی و Mecidiyeköy وجود دارد. ICC فقط 2 دقیقه با ایستگاه اتوبوس در مقابل رادیو TRT استانبول فاصله دارد.

مینی بوس | برای دسترسی به خیابان هاربیه می‌توانید مینی بوس Beşiktaş-Harbiye را در ایستگاه کشتی بشیکتاش طی کنید. ICC تقریباً 3 دقیقه با Harbiye Minibus Stop فاصله دارد.

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 4.8 / 5. تعدادامتیاز 4

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان