بلیط کنسرت معین آنتالیا

5
(3)

کنسرت معین آنتالیا1403

روش خرید بلیط کنسرت استانبول

مشتری گرامی چنانچه قصد خریدبلیط کنسرت داریدابتدا ازطریق این مقاله جایگاه وردیف وقیمت بلیط خودرامشخص کنیدسپس با مشاورین شرکت اطلس مهاجر برای رزرو بلیط ارتباط گرفته جایگاه وردیف بلیط شما بروز براساس صندلی های خالی سالن برای شما رزروشده وبرای شما ارسال میگرددچنانچه رزروبلیط راتاییدکردید چندساعت زمان دارید تاازطریق درگاه پرداخت متصل به بانکهای ایران پرداخت خودراانجام دهید وظرف چندساعت بلیط برای شما صادروارسال می گردد

 

  خریدآنلاین بلیط کنسرت ترکیه 1403 کلیک کنید

 

تور کنسرت معین آنتالیا1403

 

شرکت اطلس مهاجر که باهمکاری آژانس ها وشرکت مسافرتی ایران برای شما عزیزان خدمات تورارزان تدارک دیده که هزینه سفرنوروز1403 خودبه استانبول رامدیریت کنید و با شرکت دراین کنسرت یک خاطره عالی را در ذهن خودتان ثبت کنید.


خرید بلیط کنسرت معین نوروز ۱۴۰۳ آنتالیا

این کنسرت در تاریخ 6 فروردین ماه سال 1403 مصادف با 25 مارچ 2024 در سالن  Expo Antalya Sakayik Salonu اکسپو شهر آنتالیا برگزار میشود. سالن برگزاری کنسرت در منطقه آکسو آنتالیا قرار دارد.

 محل برگزاری : سالن اکسپو شهر آنتالیا تاریخ برگزاری : 6 فروردین ماه 1403 شروع و پایان کنسرت : ساعت 19:30 درب های سالن باز میشود و ساعت 24:00 خاتمه می یابد

امسال نیز همچون سالیان گذشتهکنسرت  معین ، قرار است در آنتالیا کنسرت برگزار کند. بلیت‌فروشی برای این کنسرت آغاز شده است. توجه داشته باشید در صورتی که با رزرو زودتر و خرید بلیط کنسرت از زمان پیش فروش می توانید جای بهتری را داشته باشید. پس در زمان آغاز تیکت فروشی برای خرید اقدام نمایید تا از جای مناسب اطمینان حاصل فرمایید. برای اطلاعات بیشتر و خرید بلیت، می توانید با ما تماس بگیرید.

از همین طریق قیمت بلیط کنسرت معین اعلام شده است. این کنسرت نیز شامل قسمت های فروش مختلف مانند بخش سیلور، طلایی، پلاتین و وی آی پی می باشد. امکان خرید بلیط کنسرت به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

نوع تیکت قیمت برحسب دلار دلار
تیکت برنزی 136

دلار

 

تیکت نقره‌ای 166

دلار

 

تیکت طلایی 186

دلار

 

تیکت پلاتینیوم 196

دلار

 

تیکت VIP2 226 دلار
تیکت VIP1 256 دلار
تیکت VVIP3 306

دلار

 

تیکت VVIP2 406

دلار

 

تیکت VVIP1 506  دلار

 

سن وزندگینامه معین

معین یک خواننده و ترانه‌سرا معروف ایرانی است. او در ۷ ژانویه ۱۹۷۰ در نجف آباداصفهان  متولد شد و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۹۷۸ شروع کرد. او تاکنون آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های متعددی منتشر کرده و توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت موسیقی ایران کسب کند. او یکی از خوانندگانی است که با آواز متفاوت خود توانسته طرفداران بسیاری جذب کند. 

کنسرت معین کجاست؟

سالن کنسرت در آنتالیا ، برای گردشگرانی که می خواهند برای تعطیلات به این شهر بروند، بسیار جذاب می باشد. بسيارى از گردشگران خارجى براى گذراندن يک تعطيلات شاد و مفرح درآنتالیارا در سفر به تركيه انتخاب مى كنند. شهرى كه روزهاى گرم سال به دليل داشتن سواحل زيبايش پر از توريست مى شود.

از طرفى برنامه هاى جذاب بسيارى براى گردشگران در نظر گرفته مى شود. تا سفر آن ها را جذاب تر كند. برگزاری کنسرت یکی از این برنامه ها می باشد.

سالن Expo آنتاليا

زار مى شود. اين مجموعه در سال ١٩٩٩ساخته شده است و در اين سالن برنامه هاى مختلفى اجرا مى شود. و گنجايشى حدود ٣٨٠٠نفر را دارد. اين مكان در شمال شرق واقع شده است. و از مركز شهر فاصله ى دورى ندارد.

1565949841620 pogkpokgpob 300x169 - بلیط کنسرت معین آنتالیا

کنسرت آنتالیا

تاریخ برگزاری کنسرت معین 

این کنسرت در تاریخ 6 فروردین ماه سال 1403 مصادف با 25 مارچ 2024 در سالن  Expo Antalya Sakayik Salonu اکسپو شهر آنتالیا برگزار میشود. سالن برگزاری کنسرت در منطقه آکسو آنتالیا قرار داردکه میتواند ازهم اکنون برای رزرو بلیط این کنسرت اقدام کنید

قیمت بلیط کنسرت معین آنتالیانوروز 1403

قیمت بلیط کنسرت معین نوروز 1403درآنتالیا حداقل مبلغ 120دلار میباشد که به این رقم مالیات هم اضافه میشودوهمچنین جایگاه ویژه vip و سایر جایگاه ها دارای چه قیمت هایی است که می توان گفت جایگاه vip دارای بیشترین قیمت است زیرا در نزدیک ترین فاصله به استیج قرار دارد و آخرین جایگاه نیز دارای ارزان ترین قیمت است زیرا در دور ترین فاصله از استیج قرار دارد و در زمان خرید بلیط کنسرت معین نوروز1403آنتالیا می توانید با توجه به بودجه و تمایل خودتان یکی را گزینش کرده و آن را خریداری کنید و بعد از خرید در جایگاه خودتان حضور پیدا کرده و از کنسرت نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید با اطلس مهاجر ارتباط برقرار کنید تا بلیط این کنسرت براحتی ازشرکت معتبرخریداری کنیدو در این کنسرت وسفربه استانبول راهنمای خوبی برای شما باشیم. 

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 5 / 5. تعدادامتیاز 3

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان