مقایسه دانشگاه باهچه شهیرو یدی تپه

aydin3 - مقایسه دانشگاه باهچه شهیرو یدی تپه
5
(4)

 

مقایسه دانشگاه باهچه شهیرویدی تپه

 

پذیرش رایگان

فرم‌ ثبت نام دانشگاه های ترکیه کلیک کنید

 

دانشگاه یدی تپه ودانشگاه باهچه شهیر دودانشگاه خصوصی درترکیه اند که جز لیست دانشگاه های موردتایید وزارت بهداشت ایران نیزمیباشنداین دو دانشگاه بدون آزمون وازطریق سوابق تحصیلی به پذیرش دانشجوبین المللی دررشته های مختلف ازجمله رشته پرطرفدار دندانپزشکی می پردازند.

هردودانشگاه براساس موقعیت جغرافیایی درشهر وقلب ترکیه استانبول واقع شده اند اما با این تفاوت که دانشگاه باهچه شهیر در محله بشیکتاش واقع شده که به مرکز شهر استانبول نزدیکتر است ودسترسی بهتری نسبت به دانشگاه یدی تپه که در منطقه آسیایی که بسیار دورترازمرکزشهراست را داراست.

هردودانشگاه درشهر استانبول میباشند که مزایای فرهنگی ودسترسی به امکانات شهری نسبت بالایی را دارا است.رنکینگ دودانشگاه درداخل وخارج ازکشور ترکیه درشرایط خوبی میباشدکه ازاین نظر براساس آخرین رتبه بندی موسسه تایمز دانشگاه باهچه شهیر دررتبه 600 جهانی واقع شده است ودرمیان دانشگاه های تازه تاسیس دارای رنکنینگ بین رتبه 250 تا 300 است ولی رتبه جهانی دانشگاه یدی تپه براساس رتبه بندی موسسه تایمز دررتبه 200تا300 جهانی است که به نسبت دانشگاه باهچه شهیر رتبه جهانی بهتری دارد اما کیفیت تحصیلی هردودانشگاه درشرایط ورتبه خوبی است

مزایای دانشگاه باهچه شهیر

دندانپزشکی باهچه شهیر

دانشگاه باهچه شهیر درسال 1998 تاسیس شده است و دارای محیط بین اللملی با دانشجویا ن بیش از100 کشوروهمچنین برنامه های تحصیلی که معطوف به تکنولوژی ونوآوری است و تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی است وروی فعالیت های پژوهشی وتبادلات بین اللملی تمرکز داردو در لیست دانشگاه های ترکیه موردتاییدوزارت بهداشت 2024میباشدودارای رنگینک بسیارخوبی درسطح ملی وجهانی است وهمچنین دارای قراردادهای کاری با برندهای داخل ترکیه وخارج ازکشورترکیه میباشد ویک دانشگاه خصوصی معتبر درقلب استانبول میباشدکه به دانشجویان بین اللملی ، فرصت بسیار خوبی برای تحصیل آنها فراهم کرده است. به‌طوری که دانشجویان این فرصت را دارند که با توجه به رشته خود،ازطریق فرصت مطالعاتی وبرنامه آرسموس به دانشگاه های اروپایی وامریکایی اعزام شوندکه در پایان هر سال تحصیلی، دانشجویان این فرصت را دارند که برای برنامه های تابستانی باهچه شهیر در خارج از کشور درخواست دهند. علاوه بر این، برنامه تابستانی باهچه شهیر در خارج از کشور نه تنها برای دانشجویان خود دانشگاه است، بلکه برای دانشجویان بین‌الملی نیز امکانپذیر است.
همچنین این دانشگاه بستری برای فعالیت های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را برای دانشجویان فراهم  کرده است. از طرفی این دانشگاه دارای یک سالن بدنسازی کاملا مجهز  به امکانات ورزشی است. این دانشگاه دارای یک مرکز کنفرانس است وکتابخانه دانشگاه دارای 250 هزار کتاب فیزیکی والکترونیکی میباشدظرفیت سالن کنفرانس 1000نفرمیباشدکه پذیرای تیم‌های مختلف آکادمیک در کنفرانس ها و برگزاری نمایشگاه های مختلف کاری است. خوب است بدانید که حمل و نقل به دانشگاه باهچه شهیر بدلیل اینکه درقلب استانبول است بسیار آسان است و در محوطه دانشگاه کافه و رستوران ها برای دانشجویان قرار داده شده است

مزایای دانشگاه یدی تپه

دندانپزشکی یدی تپه

دانشگاه یدی تپه درسال 1996تاسیس شد ودارای برنامه های متنوع تحصیلی ومتمرکز برحوزه سلامت است هم جز لیست دانشگاه های ترکیه موردتاییدوزارت بهداشت 2024 میباشد دانشگاه یدی تپه دارای 13 دانشکده است که یکی از رشته‌های پرطرفدار آن رشته دندانپزشکی و تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور درترکیه است. وهمچنین این دانشگاه دارای 3 بیمارستان بزرگ وتخصصی و بیمارستان دندانپزشکی است که دارای تجهیزات مدرن دربیمارستان های دندانپزشکی خود میباشد که بهترین خدمات دندانپزشکی به دانشجویان ارائه میدهدکه دراین بیمارستان جراحی فک وایمپلنت به صورت تخصصی برای دانشجویان وبیمارستان درسطح بین اللملی انجام میشود این دانشگاه دارای محیطی تحقیقاتی با فرصت های مختلف بورسیه وکارآموزی است یکی ازمزایای دانشگاه یدی تپه برای دانشجویان ممتاز بورسیه‌های مختلفی است دانشجویانی که با معدل بالا درمقطع کارشناسی فارغ التحصیل شوندبرای دوره فوق لیسانس بورسیه دریافت میکننداز طرفی به دانشجویانی که در ورودی دانشجویی رتبه یک کلاس باشند، ۷۵درصد، رتبه دوم ۵۰ درصد و رتبه سوم ۲۵ درصد، بورسیه تحصیلی تعلق می‌گیرد.
علاوه‌بر این خوابگاه های این دانشگاه در دو بخش پسرانه و دخترانه ارائه خدمات می‌کنند که دارای اتاق‌های دوتخته است و هزینه بسیار مناسبی دارد. از طرفی در این دانشگاه یک پردیس دارد که به تمام امکانات موردنیاز دانشجویان شامل امکانات آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی، ازقبیل نظیرکتابفروشی وبانک وفروشگاه مجهزاست  این پردیس بامساحت ساختمانی 223 هزار متر مربع، در قسمت آسیایی استانبول میباشد وبه غیر از سالن های آموزشی، فضاهای اجتماعی و فضاهای باز، دو سالن دانشجویی با ظرفیت 3425دانشجو وجود دارد. همچنین دارای مرکز درمانی است که به دانشجویان خدمات پزشکی واورژانسی درخصوص روند درمان ارائه میدهد و برای امور تخصصی تر درمان به دانشجویان با بیمارستان ها طرف قرارداداین دانشگاه خدمت رسانی میکند
از طرفی در این دانشگاه دارای رستوران،کافه ها ، سالن کنگره ، سالن کنفرانس ، سالن سینما و سالن تئاتر ، استودیوی تلویزیون، واحد استودیوی آموزش رادیویی و فضای سبز روباز، وجود دارد.
علاوه بر این، کتابفروشی، بانک، مینی مارکت، آرایشگاه زنانه و مردانه، فروشگاه پوشاک، مینی عطرسازی سوغات و لوازم آرایشی در قسمت ورودی ساختمان وجود دارد. دانشجویان می‌توانند از امکانات ورزشی که شامل دو زمین بسکتبال سرپوشیده: زمین‌های بسکتبال، والیبال، تنیس و مینی‌فوتبال در فضای باز، سالن اسکواش و مرکز تناسب اندام، استفاده کنند.

اطلاعات کامل تر درباره دانشگاه باهچه شهیرودانشگاه یدی تپه

اگر هنوز برای انتخاب یکی ازاین دوتا دانشگاه مردد هستیدکافی است برای آشنایی ازاطلاعات ازقبیل شهریه این دودانشگاه و رشته های مورد پذیرش وهمچنین خوابگاه های این دو دانشگاه ازطریق لینک های بالا مقاله های اختصاصی درمورد این دو دانشگاه را مطالعه کنید تا بتوانید با انتخاب صحیح یکی ازاین دودانشگاه آینده خود را تضمین کنید و درصورت نیاز به مشاوره کافی است از خدمات مشاوره مشاورین اطلس مهاجر به صورت رایگان استفاده نمایید

مقالات مرتبط

ارزانترین دانشگاه دندانپزشکی ترکیه

لیست دانشگاه های ترکیه موردتاییدوزارت بهداشت 2024


چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 5 / 5. تعدادامتیاز 4

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاها
5 ماه قبل

ممنون بخاطر مطالب مفیدتون

مقایسه آگهی ها

مقایسه
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان