کنسرت لیلا فروهراستانبول خرداد1403

فروهراستانبول 1403 - کنسرت لیلا فروهراستانبول خرداد1403
5
(1)

کنسرت لیلا فروهر درتاریخ 15 خردادماه 1403 مصادف با 4 جون 2024 درشهرزیبای استانبول برگزارمیشود شما عزیزان میتوانیدجهت تهیه بلیط کنسرت با مشاورین اطلس مهاجر ارتباط برقرارکنید

قیمت بلیط کنسرت لیلا فروهرخردادماه 1403

 

نوع بلیت  قیمت/دلار
اکونومی 60-70-80-100
نرمال 120-135
VIP 150-1800
CIP 200

محل برگزاری کنسرت لیلا فروهرخرداد1403

محل برگزاری کنسرت درمرکز همایش ها لطفی کرداراستانبول میباشد که درفاصله چند کیلومتری میدان تکسیم وخیابان استقلال واقع شده است اگرشما قصد دارید به کنسرت لیلا فروهر بروید بهتر است درنزدیکی حوالی مرکز توریستی  تکسیم درهتل وآپارتمان سکونت داشته باشید

آدرس محل برگزاری: Harbiye, Darülbedai Caddesi No:4, 34367 Şişli/Istanbul, ترکیه-
 
 
 

زندگینامه لیلا فروهر

لیلا فروهر(۲۳ فوریه ۱۹۵۹) (۴ اسفند ۱۳۳۷) خواننده و بازیگر ایرانی است. زادهٔ اصفهان در خانواده‌ای سرشناس شیرازی، پدرش جهانگیرو مادرش فرنگیس ، خواهرش فریباست. از ۱۳۵۵ش/ ۱۹۷۶م به خوانندگی در رادیو و تلویزیون ملی ایران روی آورد. در سال ۱۹۶۲م/ ۱۳۴۱ش به تئاتر سپاهان اصفهان، در ۱۹۶۵م/ ۱۳۴۴ش به بازیگری در سینما درآمد و تا ۱۹۷۹م/ ۱۳۵۷ش در فیلم‌های بسیاری – حدوداً ۴۷ فیلم – نقش آفرید. در ۱۹۸۶م/ ۱۳۶۵ش به فرانسه مهاجرت کرد و دو سال بعد در کالیفرنیا، ایالات متحده، اقامت گرفت.

لیلا فروهر چند بار ازدواج کرده است؟

لیلا فروهر علیرغم اینکه مدت زیادی است که ازدواج کرده است، صاحب فرزندی نشده است. همسر او یک چهره برجسته در دنیای تجارت است. لیلا فروهر، هنرمند سرشناس ایرانی، در ابتدا در دوران کودکی و قبل از انقلاب به حرفه بازیگری در سینما پرداخت. اما پس از انقلاب از ایران رفت و به حرفه خوانندگی روی آورد. این بازیگر طی سال‌ها با افزایش وزن دست و پنجه نرم می‌کند که متأسفانه روی ظاهر او تأثیر گذاشته است.

kkjiys1xhx0y - کنسرت لیلا فروهراستانبول خرداد1403
 

زندگی‌نامه

خردسالی

لیلا فروهر در خردسالی

لیلا فروهر متولد ۴ اسفند ۱۳۳۷ خورشیدی در اصفهان است. وی در خانواده‌ای هنرمند از پدر و مادری هنرپیشه به نامهای جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی به دنیا آمد. لیلا از سه سالگی پا به صحنهٔ تئاتر گذاشت و به نقش آفرینی در تئاترهای مختلف در تئاتر سپاهان اصفهان در کنار پدر و مادر خود و هنرمند سرشناس تئاتر ارحام صدر پرداخت.

آغاز کار هنری

مرتضی در کنار لیلا فروهر، پشت جلد مجله جوانان امروز

لیلا از کودکی کار هنری خود را آغاز کرد؛ و در فیلم مراد و لاله و سپس در فیلم خروس جنگی نقش آفرینی کرد. در ۹ سالگی در فیلم سلطان قلب‌ها در کنار محمدعلی فردین بازی کرد. موفقیت و هنر لیلا در فیلم سینمایی سلطان قلب‌ها تا حدی برای محمدعلی فردین دلنشین بود، که تولد لیلا فروهر را در سندیکای هنرمندان برپا کرد. لیلا در فیلم من هم گریه کردم با بهروز وثوقی به نقش آفرینی پرداخت.

لیلا همچنین در نوجوانی در فیلم‌های مختلفی بازی کرد که می‌توان به فیلم‌هایی چون (میهمان، گل خشخاش، اضطراب و شب آفتابی) اشاره کرد.

لیلا از ۱۴ سالگی خوانندگی را به‌طور حرفه‌ای آموخت و خالق آثاری از جمله شمیم، دلم تنگه، دو پرنده، کلاغ‌های خبر چین، نیاز، چشمه نور، جولین و… شد. ضمناً لیلا فروهر در زمره خوانندگانی است که توانایی اجرای پاپ و سنتی را دارد. در آخرین روزهای سال ۱۳۵۷ نمایشنامه «عفریته ماچین» به نمایش درآمد که تلفیقی بود از آثار نمایشی سنتی ایرانی به کارگردانی رضا میرلوحی با بازی و آواز خوانی لیلا فروهر، در کنار پدر و مادرش، جهانگیر فروهر و فرنگیس فرحزادی و همچنین مرتضی عقیلی، محمد مطیع، عنایت بخشی، بهروز به نژاد، بهرام وطن‌پرست، محمد ورشوچی و…

مهاجرت

او پس از انقلاب ایران به دادگاه‌های انقلاب اسلامی احضار شد. لیلا به دلیل ممنوعیت خوانندگی زنان و پاره‌ای دیگر از مشکلات در سال ۱۳۶۵ به کردستان ترکیه رفت و سپس به استانبول رفت، بعد از آنجا رهسپار آلمان شد و پس از چهار روز به فرانسه رفت و در فرانسه، مادر، خواهر و برادر خود را پس از یکسال دوری ملاقات کرد.[۸] لیلا در سال ۱۹۸۸ میلادی به آمریکا مهاجرت کرد و ساکن شهر لس آنجلس شد و در آنجا نیز به خواندن در کنسرت‌ها و تولید آلبوم جدید پرداخت.[نیازمند منبع] او همچنین در بسیاری از نمایشنامه‌ها ی تلویزیونی بازی کرد که معروفترین آن‌ها شهر فرنگ در کنار پرویز کاردان، شهرام شب‌پره و فریبا فروهر بود و همچنین نمایشنامه‌های مطب و کلانتری با هنرنمایی لیلا و بازی شهره آغداشلو و هوشنگ توزیع.

از سال ۱۹۹۹ با هنرمند ایرانی پرویز صیاد و فریبا فروهر نمایشنامه یک صمد و دو لیلا به روی صحنه رفت، نمایشی برگرفته از زندگی شخصی لیلا فروهر و داستان بازجویی‌ها و مهاجرت وی که این نمایش آمار بیشترین شب اجرای یک تئاتر ایرانی در خارج از کشور را به خود اختصاص داد.

زندگی شخصی

لیلا فروهر در ۲۹ مرداد ۱۳۸۳ با فردی به نام اسماعیل نبی (اسی) ازدواج کرد و به شهرستان اورنج، کالیفرنیا نقل مکان کرد. رضا اصلان، خواهرزاده فروهر است

کنسرت‌ها

قبل از انتشار آلبوم مخمل نازوی آلبومی با سبک سنتی تهیه کرده بود ولی به پیشنهاد همکاران و کمپانی‌ها آن را ارائه نداد و ابتدا این آلبوم خود را به بازار عرضه کرد که موسیقی ترانهٔ مخمل ناز کار خود او بود. در پی عرضهٔ آلبوم‌های موفق کنسرت‌های زیادی در کشورهای مختلف در سراسر دنیا برگزار کرد.

لیلا فروهر اولین هنرمند ایرانی بود که برای اولین بار در دبی برنامه اجرا کرد 

کنسرت کداک تئاتر

یکی دیگر از کارهای لیلا فروهر اجرای سه برنامه در سالن مراسم اسکار کداک  می‌باشد. لیلا فروهر در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ در این سالن برنامه اجرا کرد.

کنسرت رویس هال

برای اولین بار لیلا فروهر آلبوم ازقلب من  به صورت زنده بر روی صحنه برد. لیلا فروهر به همراه گروه رومی و شهره با ارکستر ۲۶ نفری به رهبری امیربدخش کنسرت زندهٔ آلبوم را در سالن مجلل «رویس حال» بر پا کرد. شب عشق و عرفان و موسیقی ناب ایرانی پیشکش ایرانیان مقیم آمریکا شده بود.

 

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 5 / 5. تعدادامتیاز 1

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان