بهترین شهر و محله برای خرید ملک در ترکیه کجاست؟

بهترین شهر و محله برای خرید ملک در ترکیه
0
(0)

بهترین شهر و محله برای خرید ملک در ترکیه کجاست؟

 

چنان که‌ شما قصد خرید ملک در ترکیه را دارید پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال بیزینس و افتتاح شرکت در ترکیه هستید بهترین شهرها را می توان شهرهای استانبول که قلب ترکیه است و آنکارا که پایتخت ترکیه می باشد را برای خرید ملک به شما پیشنهاد داد.

در صورتی که با خرید ملک به دنبال اخذ شهروندی و سرمایه گذاری بلند مدت در کشور ترکیه هستید ما شهر استانبول را به شما پیشنهاد می دهیم چرا که این شهر مرکز توریستی و اقتصادی ترکیه می باشد.

 

بهترین محله ها برای خرید ملک در استانبول:

 

اگر به دنبال محله ای در استانبول می باشید که هنوز جای پیشرفت و رشد در آن منطقه وجود دارد بهترین مناطق را می توان مناطق آسیایی استانبول نام برد چرا که از لحاظ حمل و نقل عمومی و دسترسی به مرکز در حال پیشرفت می باشد و به دلیل ساخت و ساز های جدید نوع بافت این مناطق که بیشتر ساختمان ها نوساز هستند و همچنین دارای خیابان های پهن و استاندارد می‌باشد که از این مناطق می توان مثل کادیکوی، اسکودار و کارتال به شما معرفی کرد.

از مناطق مرکز که دارای قیمت مناسب تری می باشد می توان محله های دیگری را بنام کائیت هانه نام برد که در آینده پیشرفت فزاینده ای دارد.
در صورتی که به دنبال محله و منطقه ای هستید که به عنوان شاهراه برای دسترسی به شرق و غرب و در حقیقت قلب استانبول باشد ما مناطقی مثل شیشلی و بشیکتاش را به شما معرفی می کنیم و اگر به دنبال زندگی در محله مرفه نشین و ثروتمند که با آسمان خراش های سر به فلک کشیده هستند می باشد محله ساریر و ماسلاک و وادی استانبول را به شما پیشنهاد می کنیم.

در صورتی که برای دوری از غربت به دنبال محل های خاص هستید که بیشتر ساکنین آن از هموطنان ما باشند بهترین محله ها محله اسنیورت و بلیکدوزو می باشد.

برای اطلاعات بیشتر خرید ملک و فایل ها در مناطق مختلف می توانید با مشاورین املاک ما که با اشراف بر مناطق استانبول آماده راهنمایی به شما عزیزان می باشند ارتباط برقرار فرمایید.WhatsApp Image 2022 10 28 at 12.50.09 2 - بهترین شهر و محله برای خرید ملک در ترکیه کجاست؟

 

شما عزیزان می توانید برای مشاهده املاک در ترکیه به لینک های زیر مراجعه فرمایید:

 

 خرید آپارتمان در ترکیه

خرید رزیدانس در ترکیه

خرید ویلا در ترکیه

 

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 0 / 5. تعدادامتیاز 0

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان