دانشگاه نیکوزیا قبرس

دانشگاه نیکوزیا قبرس
0
(0)

 

محتوای جدول

دانشگاه نیکوزیا قبرس

دانشگاه نیکوزیا قبرس: تحصیل در دانشگاه نیکوزیا و شرایط و مدارک مورد نیاز جهت دریافت پذیرش تحصیلی از این دانشگاه، بهترین دانشگاه قبرس، شرایط و هزینه تحصیل در قبرس اروپایی را در این مقاله علمی در مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد. هزینه های تحصیل در دانشگاه نیکوزیا چه مقدار است؟ چه رشته هایی در این دانشگاه ارائه می شود؟ این دانشگاه چه خدماتی به دانشجویان ارائه می دهد؟ بهترین دانشگاه قبرس کدام است؟ هزینه مهاجرت تحصیلی چقدر است؟ و غیره از جمله مواردی که در ادامه این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد. دانشگاه نیکوزیا یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های کشور قبرس محسوب می شود که در پایتخت این کشور و در قبرس جنوبی قرار گرفته است.تحصیل در این دانشگاه به زبان انگلیسی می باشد اما یکی از مهمترین نکات مثبت تحصیل در این دانشگاه این است که شما احتیاجی به ارائه مدرک زبان انگلیسی ندارید و اگر از دانش زبان خوبی برخوردار باشید می توانید در این دانشگاه فوق‌العاده مشغول به تحصیل شوید. به این علت که این دانشگاه از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور یونان محسوب می شود، بیشترین رشته های تحصیلی را در سه مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا ارائه می دهد که در ادامه به رشته‌های این مقاطع تحصیلی اشاره خواهد شد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط دانشگاه نیکوزیا با مشاورین موسسه ملک پور MIE تماس برقرار نمایید تا از مشاوره تلفنی و رایگان کارشناسان بهره مند شوید.

nicosia4 - دانشگاه نیکوزیا قبرس

 

شرایط عمومی تحصیل در قبرس جنوبی

قبل از آنکه بخواهیم در خصوص دانشگاه نیکوزیا اطلاعات دقیقتری خدمت شما ارائه بدهیم، بهتر است کمی بیشتر با کشور قبرس آشنا شویم و بگوییم قبرس جنوبی کجاست. کشور قبرس، کشوری جزیره ای است که در شرق دریای مدیترانه قرار گرفته است . پایتخت این کشور شهر نیکوزیا است. این کشور به دو بخش قبرس شمالی که ترک نشین هستند و قبرس جنوبی که یونانی نشین هستند تقسیم‌ بندی شده است و قبرس جنوبی جزء منطقه اروپایی این کشور محسوب می‌شود. بخش  قبرس جنوبی به اتحادیه اروپا پیوسته است اما قبرس شمالی جز اتحادیه ی اروپا محسوب نمی شود. در طی سال های اخیر،  قسمت اروپایی این کشور یعنی قبرس جنوبی توانسته است از پیشرفت‌های بسیار زیادی برخوردار شود و از نظر جذب سرمایه گذار خارجی و ارتقاء سطح آموزشی به پیشرفت های بسیار برسد. به طور مثال بسیاری از دانشگاه های خوب کشورهای اروپایی مثل انگلستان و یا حتی کشورهایی مثل آمریکا برخی از شعبه های دانشگاه های خود را در این کشور تاسیس کردند و این موضوع باعث شده است که رتبه و سطح علمی در این دانشگاه ها بسیار افزایش پیدا کند و قبرس جنوبی و دانشگاه بین المللی قبرس مقصد بسیاری از دانشجویان بین المللی قرار بگیرد.

مدارک و شرایط مورد نیاز جهت تحصیل در دانشگاه نیکوزیا

  • مدرک زبان

    دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در یک کشور اروپایی را دارند، حتما باید مدرک زبان آیلتس داشته باشند اما همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد این دانشگاه این موقعیت را برای دانشجویان بین المللی  به وجود آورده است که بدون داشتن مدرک زبان هم بتوانند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند؛ یعنی اگر دانشجویان مدارک تحصیلی معتبری داشته باشند و از سطح زبان انگلیسی خوبی برخوردار باشند، می توانند در این دانشگاه به ادامه ی تحصیل بپردازند.

  • محدودیت سنی

     یکی دیگر از مهمترین مواردی که در دریافت ویزای تحصیلی باید به آن دقت کرد، موضوع محدودیت سنی و یا گپ تحصیلی می باشد که این موضوع در بسیاری از کشورها برای ورود دانشجو به دانشگاه، محدودیت ایجاد می کند. اما این دانشگاه این موضوع را هم مدنظر قرار داده است که دانشجویانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل هستند، بتوانند بدون محدودیت سنی به رشته مورد علاقه خود در مقطع مدنظرشان بپردازند و این موضوع محدودیتی برای ادامه تحصیل آنها ایجاد نکند. پس دانشجویان می توانند با خیال راحت  و بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی و یا بدون محدودیت سنی در رشته و مقطع تحصیلی موردنظرشان در این دانشگاه معتبر مشغول به تحصیل شوند.

    nicosia2 - دانشگاه نیکوزیا قبرس

 

رشته ها و مقاطع دانشگاه نیکوزیا

این دانشگاه بیشتر رشته های پرمخاطب را در مقاطع مختلف تحصیلی ،به دانشجویان ارائه می دهد و دانشجویان می توانند بر اساس علاقه مندی خود و یا سابقه آموزشی که دارند به ادامه تحصیل در یکی از این رشته ها بپردازند؛ زیرا تنوع رشته های ارائه شده در این دانشگاه بسیار زیاد است و دانشجویان می توانند در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند. خبر خوب اینکه حتی این دانشگاه برای رشته های بسیار تاپ و خاصی مانند پزشکی دندانپزشکی پرستاری و حتی حقوق نیز دانشجو می پذیرد. نوشتاری که مطالعه فرمودید توسط کارشناسان موسسه ملک پور تهیه شده است و هر گونه کپی برداری از آن حرام و غیرقانونی میباشد. در جدول زیر رشته های ارائه شده در بهترین دانشگاه قبرس برای هر دوره را می توانید ملاحظه نمایید:

لیسانس فوق لیسانس دکتری قبرس
حسابداری بیزنس DBA
dance موزیک computer sciense
موسیقی کلینیکال سایکولوژی جرم شناسی
معماری digital communication  برق
 گرافیک حقوق حقوق
دیزاین روابط بین الملل در اروپا روابط بین الملل
 روانشناسی کامپیوتر Media and communication
حقوق مهندسی نفت و گاز medical sciense
مهندسی کامپیوتر   مهندسی نفت و گاز
مکانیک   فیزیوتراپی
 نفت داروسازی   سایکولوژی
پزشکی   پرستاری
 لیسانس جراحی    

 

شهریه تحصیل دانشگاه نیکوزیا

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در خصوص ادامه تحصیل در یک کشور اروپایی و مهاجرت باید مد نظر داشت، بحث شرایط و هزینه تحصیل در قبرس اروپای، همچنین هزینه های تحصیل در دانشگاه و شهریه های پرداختی است. دانشگاه نیکوزیا شهریه های دانشگاهی خود را به صورتی کاملاً مقرون به صرفه و مناسب ارائه داده است که بیشتر دانشجویان بتوانند شرایط تحصیل در این کشور را داشته باشند. دانشجویان می توانند با پرداخت کمترین هزینه، تجربه ی تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه ها را کسب نمایند؛ زیرا هزینه تحصیل در دانشگاه نیکوزیا نسبت به خدماتی که به دانشجویان ارائه می دهد بسیار مناسب است.

nicosia3 - دانشگاه نیکوزیا قبرس

 

تحصیل در دانشگاه نیکوزیا به همراه بورسیه

بهترین دانشگاه قبرس این امکان را برای دانشجویان فراهم آورده که بتوانند از بورسیه های تحصیلی نیز استفاده نمایند. دانشجویانی که رزومه تحصیلی خوبی دارند و معدل آن ها بالا می باشد و یا دارای مقالات مختلفی هستند که در سطح بین المللی به چاپ رسیدند، میتوانند درخواست دهند تا از بورسیه‌های این دانشگاه استفاده نمایند. این بورسیه ها شامل تخفیف برای پرداخت شهریه های دانشگاه است و اگر دانشجویان رزومه قوی داشته باشند می‌توانند حتی تا ۵۰ درصد از تخفیف برای پرداخت شهریه ها استفاده نمایند. یکی دیگر از بورسیه هایی که این دانشگاه ارائه می‌دهد، مخصوص دانشجویانی است که در تیم های ورزشی این دانشگاه مشغول به فعالیت می باشند. این دانشجویان اگر بتوانند عملکرد خوبی نشان دهند، می‌توانند تا ۴۰ درصد از هزینه های تحصیل خود را به عنوان بورسیه دریافت نمایند. اما همانطور که گفته شد، به طور کلی هزینه های تحصیل در دانشگاه بین المللی قبرس بسیار مناسب میباشد و دانشجویان بدون بورسیه هم می‌توانند به راحتی در این دانشگاه خوب به ادامه تحصیل بپردازند.

امکانات و خدمات دانشگاه نیکوزیا

یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه بین المللی قبرس باید مد نظر داشته باشند، موضوع محل اقامت شان می باشد. دانشگاه نیکوزیا یکی از برترین دانشگاه های کشور قبرس جنوبی محسوب می شود که این امکان را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم آورده است که بتوانند از خوابگاه های بسیار مجهز و مدرن این دانشگاه استفاده نمایند. این خوابگاه ها انواع خدمات مورد نیاز برای یک دانشجو را فراهم آورده است. وجود سالن های غذاخوری بهداشتی و مجهز، سالن های بازی و سرگرمی، کافه هایی با فضاهای بسیار مناسب برای گذراندن اوقات بعد از ساعات درسی، سالن های ورزشی و استخر و غیره از جمله امکاناتی است که این خوابگاه ها به دانشجویان ارائه می دهند. همچنین این دانشگاه دارای یکی از بهترین کتابخانه‌های کشور قبرس میباشد . کتابخانه دانشگاه نیکوزیا ، دومین کتابخانه بزرگ کشور قبرس جنوبی محسوب می‌شود. یکی دیگر از مهمترین خدماتی که این دانشگاه ارائه می دهد، مربوط به مرکز کاریابی و ارائه خدمات به دانشجویان برای کاریابی پس از تحصیل است. یعنی دانشجویانی که در این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند می ‌توانند به این مرکز مراجعه کرده و برای کاریابی از آنها کمک بگیرند؛ زیرا این مرکز با بهترین کارفرماهای این کشور و سایر کشورهای اروپایی در ارتباط است تا بتوانند یک شغل مناسب به دانشجویان خود پیشنهاد دهد بعد از تحصیل خود می توانند به راحتی به کاریابی بپردازند.

شرایط و هزینه تحصیل در قبرس اروپایی

برای افزایش اطلاعات درباره شرایط و هزینه تحصیل در قبرس اروپایی بهتر است ابتدا بگوییم قبرس جنوبی کجاست؟ دلیل این که می‌ خواهیم قبرس جنوبی را به شما معرفی کنیم، این است که قبرس جنوبی برای ساکن شدن بهتر از قبرس شمالی است. در قاره اروپا در کنار کشورهایی که هر ساله مورد توجه قرار می گیرند، قبرس جنوبی نیز قرار دارد. درست است که درخواست برای این کشور به پررنگی درخواست برای کشورهایی چون آلمان و اتریش نیست ولی این کشور به دلیل داشتن هزینه های زندگی باورنکردنی برای زندگی و رویایی با چالش های مدرن مناسب می باشد. درباره شرایط و هزینه تحصیل در قبرس باید گفت که، فراگیران با داشتن آیلتس ۵.۵ به بالا و دیپلم ۱۲ ساله برای سطح کارشناسی که سطح شناخته شده می باشد، در نظر گرفته می شوند و دانشجویان دارای آیلتس ۶ به بالا می‌ توانند مشغول به تحصیل در مقطع فوق لیسانس شوند. قبرس و بهترین دانشگاه قبرس که دانشگاه Uluslararasi قبرس است، مقصد بسیاری از فراگیرانی می باشد که برای زندگی خود بهترین تصمیم را گرفته اند. البته شرایط دیگر کشورهای اروپایی به قدری برای رسیدن به تحصیلات مدرن قابل توجه است که نمی توان تحصیل در محیط آنان را نادیده گرفت. برای قرار گرفتن در محیط دوستانه و خلاقانه دانشگاه بین المللی قبرس، کافیست که دیپلم ۱۲ ساله و مدرک زبان داشته باشید. شرایط و هزینه تحصیل در قبرس اروپایی برای وارد شدن به مقطع اولیه دانشگاه (کارشناسی) حدوداً ۳ الی ۹ هزار یورو، برای وارد شدن به مقطع ثانویه (فوق لیسانس ) ۱۰ الی ۱۳ هزار یورو و برای رفتن به درجه سوم دانشگاه (دکترا) تقریبا ۱۳ تا ۱۵ هزار یورو می باشد‌. برای این که تحصیل در بهترین دانشگاه قبرس، شامل حال شما نیز شود خواندن مقالات دیگر را به شما مهاجرین گرامی، پیشنهاد می کنیم.

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 0 / 5. تعدادامتیاز 0

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان