دانشگاه اروپایی لفکه

lefke - دانشگاه اروپایی لفکه
0
(0)

دانشگاه اروپایی لفکه قبرس

اروپا و سیستم آموزشی آن همیشه زبانزد خاص و عام بوده است. این سیستم آموزشی قوی است که باعث می‌شود کشورهای اروپایی همیشه حرفی برای گفتن در عرصه بین‌المللی داشته باشند. اما طبیعتا هزینه‌های زندگی در اروپا بالاست و حتی مهاجرت به اروپا هم کار ساده‌ای نیست! خوشبختانه شرایط اروپایی در قبرس شمالی هم برقرار هستند! بله درست متوجه شدید، در قبرس شمالی. دانشگاهی اروپایی با نام لفکه در قبرس شمالی وجود دارد که می‌تواند شما را به در قبرس شمالی از شرایط اروپایی بهرمند کند. با همراهی ما در این متن، با دانشگاه اروپایی لفکه (European University of Lefke) و یا به اختصار (EUL) آشنا شوید و زیر و بم آن را بدانید.

تاریخچه دانشگاه اروپایی لفکه

دانشگاه دولتی غیرانتفایی لفکه در سال ۱۹۸۹ توسط بنیاد علوم قبرس تأسیس شده است و فعالیت‌های دانشگاهی خود را به ‌طور رسمی در سال ۱۹۹۰ آغاز کرد. این دانشگاه و تمام بخش‌های مربوطه آن از اولین روز تأسیسش، دارای اعتبار شورای آموزش عالی جمهوری ترکیه هستند که نشان از بالابودن سطح خدمات و کیفیت مدیریتی آن دارد.

مکان دانشگاه اروپایی لفکه

محوطه دانشگاه بر روی تپه‌ای در یکی از غنی‌ترین مناطق طبیعی جزیره قبرس شمالی، مشرف به چشم‌انداز محلی و کامل از آب‌های مدیترانه واقع شده است. دانشگاه اروپایی لفکه با محیط آرام خود، شرایطی ایده آل برای ادامه تحصیلات آکادمیک به دانشجویان ارائه می‌دهد.

دانشگاهی اروپایی لفکه یا EUL با زیرساخت‌های عالی و تجهیزات تکنولوژیکی خود، برندی پیشرو در آموزش مناطق غرب جمهوری ترک قبرس شمالی است.

هدف این دانشگاه ارائه آموزش با کیفیت به روز و طولانی مدت در استانداردهای بین المللی است. با تحقیقات مرتبط در حوزه‌های مختلف، این دانشگاه اروپایی به نیازهای جامعه نیز کمک می‌کند. EUL محیطی چندفرهنگی با دانش بین‌المللی فراهم کرده است. علاوه بر آن، نیازهای همه ذینفعان این دانشگاه با استناد به محیط بین‌المللی آن تامین می‌شود. هدف اصلی دانشگاه بین‌المللی لفکه تبدیل‌ شدن به دانشگاهی مستقل و در معرض تغییر و توسعه است. در کنار آن، تولید علم و فناوری در شرایط چند فرهنگی اولویت بالایی در این دانشگاه دارد.

lefke2 1024x576 - دانشگاه اروپایی لفکه

چرا دانشگاه بین المللی لفکه؟

وقتی دانشگاه‌های متعددی در قبرس شمالی وجود دارند، چرا باید روی دانشگاه بین المللی لفکه متمرکز شد؟ جواب این سوال بسیار ساده است! EUL به عنوان یک موسسه آموزشی و تحقیقاتی بین‌المللی، محبوب ‌ترین دانشگاه در قبرس شمالی با بیش از ۱۲۰۰۰ دانشجو است. پس شما هم اگر می‌خواهید در چنین محیطی بین‌المللی به تحصیلات خود ادامه دهید، دانشگاه بین‌المللی لفکه راه شماست.

 

دانشگاه بین المللی لفکه تا چه حد بین‌المللی است؟

بدون شک باید اعلام کرد که EUL یک دانشگاه بین‌المللی است. این محیط آموزشی با کارکنان دانشگاهی از بیش از ۱۵ کشور مختلف و دانشجویانی از بیش از ۸۰ کشور مختلف لقب بین‌المللی‌ترین دانشگاه قبرس شمالی را بر دوش می‌کشد.

EUL یک دانشگاه معتبر قبرس شمالی است که برتری آکادمیک را با پشتیبانی بسیار خوب از دانشجویان ترکیب می‌کند. این دانشگاه دارای ۱۱ دانشکده، ۴ مدرسه، ۳ مدرسه حرفه ای و یک موسسه است که حدود ۱۳۰ دوره تحصیلی مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می‌دهد.

 

تحصیلاتی دقیقا مرتبط با آینده کاری شما در EUL

خوشبختانه دردانشگاه بین المللی لفکه شرایطی فراهم شده است که تمام دوره‌های عرضه ‌شده مرتبط با بازار کار باشند. این موضوع باعث می‌شود پس از فارغ‌التحصیلی، دانشجو به راحتی بتواند کار مرتبط با شرایط خود را پیدا کند.

 

lefke4 - دانشگاه اروپایی لفکه

زندگی دانشجویی در دانشگاه بین المللی لفکه

جالب است بدانید که تعداد دانشجویان دانشگاه بین المللی لفکه در سال ۲۰۱۰ حدود ۳۰۰۰ نفر بود. ولی این مقدار در سال ۲۰۲۰ به ۱۲۰۰۰ نفر افزایش یافت. این افزایش قابل ملاحظه نشان از شرایط بسیار مطلوب این دانشگاه برای دانشجویان دارد.

نه تنها در این دانشگاه شرایط تحصیلی بسیار مناسب است، بلکه زندگی دانشجویی هم در این مرکز علمی جذابیت ویژه‌ای دارد. مرکز اجتماعی و فرهنگی دانشگاه دارای ۴۰ کانون دانشجویی مختلف و ۲۳ انجمن دانشجویی است. همه دانشجویان واجد شرایط عضویت در هر باشگاهی هستند و می‌توانند در هر باشگاهی عضویت خود را ثبت کنند.

EUL به عنوان یک مؤسسه آموزش عالی مدرن و نوآور، فعالانه به دانشجویان فرصتی برای شرکت در رویدادهای هنری، خلاقانه، فرهنگی و ورزشی هم در محوطه دانشگاه و هم در جامعه محلی را می‌دهد. پردیس دانشگاه یک محیط بسیار امن بین آبی آرام دریای مدیترانه و کوه‌های سبز زیبا را فراهم می‌کند.

فعالیت های فوق برنامه بخشی ضروری از زندگی در پردیس دانشگاه است. باشگاه‌های دانشجویی توسط جامعه دانشجویی سازماندهی می‌شوند تا مهارت‌های فردی دانشجویان توسعه یابد. علاوه بر آن، کار گروهی و نیازهای اجتماعی و فرهنگی دانشجویان در این پردیس دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردارند.

هزینه تحصیلات در دانشگاه بین المللی لفکه

به عنوان یک دانشگاه دولتی غیرانتفاعی، دانشگاه اروپایی لفکه همچون دانشگاه های دیگر قبرس شمالی، بورسیه متفاوتی های را ارائه می‌دهد که به انگیزه بزرگی برای دانشجویان تبدیل شده است.

هزینه‌های تحصیل برای دوره‌های کارشناسی و کاردانی سالانه حدود ۵۴۰۰ یورو به جز رشته های پزشکی و دندانپزشکی (سالانه ۷۴۰۰ برای پزشکی و ۱۶۴۰۰ برای دندانپزشکی) می باشد.

هزینه‌های هر کورس برای این دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد ۲۵۰ یورو می باشد.

در این دانشگاه طول دوره کارشناسی حدودا ۴ سال، کارشناسی ارشد ۲ سال و دکترا ۳ تا ۴ سال بوده و زبان اصلی تدریس در این دانشگاه انگلیسی می باشد.

شرایط تحصیل در قبرس شمالی و به خصوص در دانشگاه بین المللی لفکه بسیار استثنائی است و نیاز به ارایه مدرک زبان نمی باشد و همین موضوع هم باعث می‌شود سالیانه دانشجویان بسیاری به سمت این دانشگاه بیایند. اگر شما هم دوست دارید با تحصیل در این دانشگاه، آینده خود را تضمین کنید، قبرس شمالی و دانشگاه بین المللی لفکه بهترین مقصد برای شما هستند.

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 0 / 5. تعدادامتیاز 0

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان