وقت سفارت کانادا

canada 1 - وقت سفارت کانادا
5
(1)

مدارک لازم جهت وقت سفارت کانادا

وقت سفارت درترکیه


برای رزرو وقت در سفارت کانادا نیاز به مدارک چندانی نیست. اینکه در مرحله ثبت نام آنلاین و یا مراجعه حضوری مدارک موردنیاز را ارائه داده‌اید و دیگر اینکه شما زمانی اقدام به تعیین وقت می‌کنید که ایمیل سفارت مبنی بر اقدام برای انگشت‌نگاری توسط آفیسر پرونده برایتان ارسال شده‌ و این ایمیل به معنی بررسی مقدماتی مدارک شما بوده است.
بنابراین مدارک لازم در این ۳ مورد خلاصه می‌شود:
تاریخ تولد
آدرس ایمیل
شماره تماس

از چه شهری وقت سفارت کانادا را بگیریم؟
از آن جایی که بخش امور کنسولی سفارت کانادا در ایران تعطیل است، متقاضیان اخذ ویزای کانادابرای امور بیومتریک و گرفتن وقت سفارت کانادا بایستی از طریق یکی از سفارت های کانادا در کشور های همسایه اقدام نمایند. برای شهروندان ایرانی مقیم ایران کشور های همسایه ایران می تواند گزینه های خوبی باشند چون تور های زیادی به این کشور ها برگزار می شود و برخی از آن ها نیازی به ویزا ندارد. وقت سفارت کانادا را می توانید از کشور ترکیه، در اطراف ایران بگیرید و در تاریخ مشخص شده به این کشور ها سفر کنید. شهر های ارائه دهنده وقت سفارت کانادا شامل موارد زیر باشد:
وقت سفارت کانادا از آنکارا
وقت سفارت کانادا از استانبول

وقت فوری سفارت کانادا


وقت فوری سفارت کانادا این امکان را به متقاضیان ویزا کانادامی‎دهد تا در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شود. در این روش متقاضی پس از اینکه مراحل اولیه مانند تهیه و ارائه مدارک، ایجاد حساب کاربری و… را پشت سرگذاشت؛ ۳۰ روز بعد جهت انگشت‎ نگاری باید به یکی از کشورهای همسایه که خدمات ویزا کانادا را برای ایرانیان انجام می ‎دهند مراجعه کنید. وقت فوری سفارت کانادا اگرچه هزینه بیشتری برای شما دارد اما از اتلاف وقت شما جلوگیری می‎کند.
هزینه خدمات کامل تعیین وقت سفارت کانادا
هزینه خدمات برای شهرهای مختلف متغیر است. به طور حدودی و تقریبی 30 دلار است. این مبلغ تمامی هزینه‌های مربوط به تعیین وقت انگشت نگاری برای ویزای کانادا در تمامی شهرها را شامل خواهد شد.

جایگزین سفارت کانادا برای انگشت نگاری




جایگزین سفارت کانادا برای کلیه امور مربوط به ویزا کارگزاری به نام وک می باشد. شعبات وک در شهرهای مختلف به متقاضیان این امکان را می دهند تا متقاضیان به راحتی بتوانند ویزای کانادا را اخذ کنند. به این ترتیب می توانید تقاضای خود برای اخذ ویزا را به این مراکز ارائه دهید.
این مراکز مدارک متقاضیان را اخذ مکرده و پس از بررسی، آن ها را برای برررسی به سفارت می فرستند. بدیهی است در صورتی که درخواست شما رد شود موفق به اخذ ویزا نخواهید شد. در نظر داشته باشید که تنها با مراجعه به این مراکز می توانید ویزای کانادا را دریافت کنید.
آدرس دفاتر VAC
متقاضیان اخذ ویزای کانادا جهت انگشت نگاری و ارائه‌ی اطلاعات بیومتریک خود می‌بایست به یکی از مراکز وک(VAC) مراجعه نمایند. با توجه به عدم وجود سفارت خانه‌ی کانادا در ایران، شهروندان ایرانی برای ثبت اطلاعات بیومتریک و انگشت نگاری کانادا باید به یکی از دفاتر سفارت کانادا تحت عنوان وک در یکی از شهرهای اطراف ایران همانند استانبول، آنکارامراجعه نمایند، در زیر لیست مراکز وک به همراه آدرس‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم.


آدرس دفتر VAC آنکارا
Kavaklıdere Mahallesi Atatürk Bulvarı no : 154 next to TEB Bank
آدرس دفتر VAC استانبول
Haciahmet Mah. Kurtulus Deresi Cad. No:29 Beyoglu-Istanbul 34440

وقت سفارت کانادا دراستانبول


برای این که موفق به اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول شوید باید کلیه مدارک را به صورت کامل در سایت سفارت آپلود کنید. این مدارک باید کامل و بدون هیچ نقصی به سفارت ارائه شود که در ادامه به تشریح این مدارک می پردازیم. در نظر داشته باشید که ویزای شما با توجه به مدارکی که به سفارت ارائه می دهید صادر می شود.

  • اولین مدرکی که باید به سفارت ارائه دهید فرم سفارت است. اگر به صورت آنلاین اقدام به اخذ وقت سفارت کنید باید این فرم را در کامپیوتر تکمیل کرده و در سایت آپلود کنید. تمام اطلاعاتی که در این فرم درج می کنید باید با مدارکی که به سفارت ارائه می دهید همخوانی داشته باشد.
  • مدارک شناسایی دومین دسته از مدارکی هستند که باید به سفارت ارائه دهید. این مدارک باید کامل باشند و کوچک ترین نقصی در این مدارک نباید به چشم بخورد. مدارک شناسایی شامل شناسنامه، گذرنامه، عکس و … می باشد. دقت داشته باشید که این مدارک باید هویت شما را به نمایش بگذارند و اهمیت ویژه ای دارند.
  • سومین دسته شامل مدارک شغلی می شود. این مدارک نشان می دهند که شما دارای شغلی در ایران می باشید و در نتیجه به ایران وابستگی دارید. در نظر داشته باشید که مدارک شغلی شما باید شامل نامه اشتغال به کار، فیش حقوقی، سوابق بیمه تأمین اجتماعی و … باشد. با توجه به شغلی که دارید این مدارک هم ممکن است متفاوت باشند.
  • چهارمین دسته مدارک مالی می شود که شامل تمکن مالی، سند ملکی، گردش حساب و … است. آخرین دسته از مدارک که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند مدارک سفر است. مدارک سفری باید شامل واچر هتل، بیمه مسافرتی، دعوتنامه و … می باشد. دعوتنامه در صورتی که از سوی خویشاوندان باشد اعتبار زیادی به مدارک شما می بخشد.

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 5 / 5. تعدادامتیاز 1

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان