مهاجرت به کانادا

.jpg - مهاجرت به کانادا
0
(0)

روش های مهاجرت به کانادا

اگر شما هم به دنبال مهاجرت به کانادا 2022، ارزانترین راه مهاجرت به کانادا و یا سریع ترین راه مهاجرت به کانادا هستید، در این مطلب همراه ما باشید. امروزه ایرانیان زیادی به دنبال اخذ ویزای کشور بینهایت زیبای کانادا و مهاجرت به این کشور مهاجرپذیر و دوست داشتنی هستند و تمایل دارند تا با تجربه مهاجرت کانادا، آینده درخشان و روشنی را برای خود و اعضای خانواده فراهم کنند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که اطلاعات جامع درباره مهاجرت به کشور کانادا و جزئیاتی نظیر ارزانترین راه مهاجرت به کانادا و سریع ترین راه مهاجرت ندارید، خواندن این مطلب مناسب شما خواهد بود.نکته قابل توجه در مورد برنامه اسپانسرشیپ این است که فرد دعوت کننده باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و از تمکن مالی کافی برای ارائه تعهد مالی برخوردار باشد. یعنی اسپانسر موظف است این تعهد را بدهد تا در یک بازه 10 تا 20 ساله حضور فرد دعوت شده، از وی حمایت مالی به عمل می آورد.

فرد دعوت شده نیز باید تعهد دهد که در چند سال اول حضور خود در این کشور کار پیدا کرده و به سرعت استقلال مالی در کشور کانادا پیدا کند. لازم به ذکر است که حوزه ازدواج شهروند خارجی با یک کانادایی نیز در این دسته مهاجرتی قرار می گیرد.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که فرد دارنده یکی از انواع ویزای تحصیلی، توریستی و یا ویزای کار کانادا قادر به شرکت در برنامه اسپانسرشیپ و کمک به شما برای مهاجرت به کانادا نیست. تنها افراد دارای حق شهروندی و یا کارت اقامت دائم مجاز به شرکت در این برنامه مهاجرتی هستند.

کارآفرینی

یکی دیگر از برنامه های متداول مهاجرت کانادا، طرح کارآفرینی و استارت آپ در این کشور است. به طور معمول کارآفرینی در زیرمجموعه برنامه نامزدی استانی قرار می گیرد و هر یک از استانهای کانادا دارای شرایط مختص به خود است.

برای مثال ویزا کاری بریتش کلمبیا یکی از بهترین نمونه های در دسترس است که از دو طرح اصلی و منطقه ای تشکیل شده و در نهایت منجر به مهاجرت به کشور کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور پیشرفته می شود.

لازم به ذکر است که حوزه کارآفرینی کاملاً با مهاجرت کاری متفاوت بوده و نیاز به شرایط متفاوت زیر دارد:

داشتن حداقل 3 تا 4 سال تجربه مدیریتی

داشتن حداقل 300 تا 600 هزار دلار کانادا دارایی

برخورداری از حداقل مدرک دیپلم یا کاردانی و سابقه مدیریتی یک کسب و کار شخصی

داشتن بیزینس پلن موجه و جدید

بهره مندی از حداقل یک سوم مالکیت یک کسب و کار

برخورداری از حداقل 100 تا 200 هزار دلار سرمایه گذاری

ایجاد حداقل یک شغل تمام وقت برای یک شهروند و یا فرد مقیم کانادا

داشتن حداقل مهارت زبان انگلیسی و یا فرانسوی معادل clb4

نزدیکی محل سکونت سرمایه گذار به محل بیزینس

کسب حداقل 200 امتیاز از فاکتورهای تعیین شده

در حال حاضر مهاجرت از طریق کارآفرینی و طرح استارت آپ در کانادا یکی از پیچیده ترین و تخصصی ترین طرح ها بوده که نیاز به تحقیق فراوان و استفاده از همراهی و مشاوره جامع کارشناسان دارد. از این رو شما می توانید در صورت تمایل، به جای اقدام شخصی و پذیرش ریسک عدم موفقیت در برنامه کارآفرینی، از خدمات تخصصی کارشناسان گروه شرکت های نیلگام در این زمینه استفاده کنید.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت به کانادا کاری

اکنون نوبت به معرفی یکی از متداول ترین انواع مهاجرت کشور کانادا یعنی مهاجرت کاری می رسد. به طور معمول، این روش ها تحت سیستم معروف اکسپرس اینتری کشور کانادا هستند و به دو دسته اصلی اسکیل ورکرفدرال و طرح نامزدی استانی تقسیم بندی می شوند.

همان طور که از اسم اسکیل ورکر بر می آید، کشور کانادا به دنبال نیروی کار ماهر و واجد شرایط برای حضور دائمی و اقامت در کشور کانادا است. از این رو هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را در وب سایت رسمی Canada.ca قرار می دهد تا متقاضیان طبق لیست ارائه شده برای مهاجرت به کشور کانادا و اقامت در این کشور مهاجرپذیر اقدام نمایند.

شما باید برحسب فاکتورهای اصلی این برنامه که شامل میزان تحصیلات، مهارت زبان، سابقه کار، مقدار ین، تطبیق پذیری و پیشنهاد کاری می شود، از حداقل امتیاز 67 برای ورود به pool و قرعه کشی اولیه برخوردار شوید.

در صورتی که از مهارت کاری و زبان لازم، تمکن مالی، سابقه کاری و سایر شرایط از جمله موقعیت شغلی مورد نیاز برخوردار باشید، دعوت نامه درخواست ویزا و مهاجرت به کانادا برای شما ارسال می شود

باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که مشاغل عمومی و ساده و همچنین افراد بدون مهارت زبان و تحصیلات مورد نظر دولت کانادا نبوده و حتماً شغل شما باید در یکی از دسته های مهارتی ناک صفر (مدیریتی)، ناک A (تخصصی) و یا ناک B (فنی، تجاری و بازرگانی) قرار بگیرد.

همچنین در صورتی که از جاب آفر و دعوتنامه معتبر یک کارفرما در کانادا برخوردار نیستید، می توانید به سراغ برنامه های استانی نظیر نامزدی استانی ساسکاچوان بروید که نیاز به جاب آفر برای اخذ ویزا و مهاجرت به کشور کانادا ندارد.

از آنجایی که روش های کارآفرینی و یا اسکیل ورکر شامل جزئیات زیادی بوده و جزو طرح های پیچیده و زمان بر مهاجرت کشور کانادا محسوب می شود، بهتر است در مورد هر یک از طرح های تحقیقات کاملی داشته باشید و یا از خدمات و مشاوره تخصصی یک شرکت معتبر و مجرب در این زمینه استفاده کنید.

سرمایه گذاری درکانادا
در واقع شما امکان خرید ملک در کشور کانادا را به عنوان یک شهروند خارجی دارید، اما داشتن ملک در این کشور به منزله دریافت کارت اقامت PR نیست و تنها ممکن است در امر اخذ ویزای توریستی کمی به شما کمک کند.
در حال حاضر، تنها گزینه موجود برای سرمایه گذاری در کانادا مربوط به استان کبک است که نیاز به حداقل 2 میلیون دلار کانادا سرمایه دارد. البته این طرح نیز شامل برخی از شرایط کلی زیر می شود که باید برای شرکت در آن، آنها را داشته باشید:
دارای تجربه مدیریت برای حداقل 2 سال در یک بازه 5 ساله باشید. این تجربه باید شامل وظایفی نظیر برنامه ریزی، مدیریت، کنترل امور مالی، نیروی انسانی و یا منابع مادی تحت نظارت شما باشد. از این رو تجارب کسب شده در کارآموزی، دوره های آموزشی و تخصص های دارای گواهی دیپلم شامل این مورد نمی شود.
قصد اقامت و زندگی دائم در استان فرانسوی زبان کبک را داشته باشید
یک قرارداد سرمایه گذاری را با یک واسطه مالی مورد تائید دولت کانادا و برنامه Investor امضا کنید
یک سرمایه گذاری 1 میلیون و دویست هزار دلاری به مدت 5 سال در بخش Investissement Québec – Immigrants Investisseurs Inc انجام دهید
در مهلت مقرر، گواهی یادگیری ارزشهای دموکراتیک و کبک را کسب کنید
این در حالی است که درخواست شما براساس فاکتورهای دیگری از جمله سن، میزان تحصیلات و مهارت های زبان مورد ارزیابی قرار می گیرد.
با توجه به بالا بودن مبلغ سرمایه گذاری و نبود امکان دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری کمتر در بخش املاک کانادا، بهتر است از سایر گزینه های موجود مهاجرت به کشور کانادا استفاده کنید.
اگر شرایط خطرناک سیاسی و یا جنگ زدگی را در کشور خود تجربه می کنید و یا به دلایل مختلفی جانتان در خطر است، می توانید از گزینه پناهندگی کشور کانادا استفاده کنید.تنها در صورتی که دارای شرایط ویژه و قابل توجیه به دولت کانادا هستید، از این گزینه استفاده کنید، چون در غیر این صورت، درخواست شما ریجکت شده و به کشور مبدا بازگردانده خواهید شد و یا اینکه مدت زمان زیادی را باید با سختی در کمپ های خارج از شهر کانادا بگذرانید.

هزینه مهاجرت به کانادا



اکنون که با انواع روش های مهاجرت کانادا آشنا شدید، بد نیست تا از جدیدترین اطلاعات هزینه های مهاجرت به کشور کانادا نیز مطلع گردید. بنابر آمار ارائه شده در وب سایت رسمی cic.gc.ca، هزینه ها برحسب روش مهاجرتی شما متغیر بوده و شامل موارد زیر می شود:
روش تجربه کانادایی IEC(زیرمجموعه مهاجرت کاری): 156 دلار کانادا
روش مهاجرت تحصیلی: 150 دلار برای مجوز تحصیلی – 350 دلار برای بازیابی وضعیت تحصیلی دانشجو
مجوز اقامت موقت کانادا: 200 دلار
ویزای توریستی کانادا و سوپر ویزا: 100 دلار
مجوز کار: 155 دلار
مجوز کار آزاد: 100 دلار
بازیابی موقعیت نیروی کار در کانادا: 355 دلار
هزینه مهاجرت تجاری و اقامت دائم که شامل مهاجرت تجاری کبک، برنامه خویش فرما و ویزای استارت آپ می شود: هزینه درخواست (ارزیابی و حق اقامت دائم) 2075 دلار، هزینه همراه (همسر) 1325 دلار، هزینه فرزند به ازای هر یک 225 دلار
هزینه مهاجرت اقتصادی اکسپرس اینتری: درخواست ویزا و حق اقامت دائم 1325 دلار، هزینه همسر 1325 دلار، هزینه فرزند 225 دلار
صدور کارت اقامت: 50 دلار
طرح پناهندگی: درخواست متقاضی 1050 دلار، همراه (همسر) 1050 دلار، هزینه به ازای هر فرزند 150 دلار
اسپانسرشیپ والدین، پدربزرگ و مادربزرگ: 1050 دلار
اسپانسرشیپ همسر و فرزندان: 1050 برای همسر و 150 به ازای هر فرزند
درخواست حق شهروندی: 630 دلار برای متقاضی 18 ساله و یا بیشتر، 100 دلار برای متقاضی زیر 18 سال
هزینه بیومتریک و انگشت نگاری: 85 دلار

ارزانترین روش مهاجرت به کانادا




اکنون که با انواع روش های مهاجرت کشور کانادا و هزینه های آن آشنا شدید، بد نیست تا از ارزانترین راه مهاجرت به کانادا مطلع شوید. با توجه به اینکه در روش مهاجرت تحصیلی نیاز به پرداخت شهریه و هزینه زندگی برای حداقل 2 تا 4 سال را در کشور کانادا دارید، مهاجرت به کانادا از راه ازدواج و ویزاتوریستی کانادا، ارزانترین روش ها برای مهاجرت به کشور کانادا محسوب می شوند.
تنها باید به این موضوع توجه داشته باشید که دارای اقوام نزدیک و واجد شرایط در این کشور هستید و یا اینکه از شرایط کلی مهاجرت کاری به کانادا برخوردار باشید.
مهاجرت به کانادا
عموماً بسیاری از شما اطلاعات کمی درباره نحوه مهاجرت کانادا دارید و ممکن است سوالات زیادی در مورد مهاجرت به ای کشور دوست داشتنی و وسیع آمریکای شمالی ذهن شما را مشغول کرده باشد، مهاجرت کانادا چقدر زمان می برد، هزینه مهاجرت کانادا چقدر است و سوالات بی شمار دیگری که قصد داریم در ادامه این مطلب به توضیح تک تک آنها بپردازیم.
از همین ابتدا باید به شما بگوییم که اگر سراغ هیچ یک از روش های مهاجرت به کشور کانادا نروید و تنها برای محبوب ترین ویزای کانادایعنی ویزای توریستی این کشور اقدام کنید، در صورت موفقیت، قادر به دریافت یک ویزای چندبار ورود 5 ساله از این کشور هستید.
مجوزی که به شما اجازه حضور 6 ماهه در هر بار ورود به کانادا و گشت و گذار در این کشور را می دهد. اما اخذ ویزای توریستی به دلیل ماهیت موقتی بودن آن شامل مهاجرت به کانادا نمی شود.
زمانی که درباره مهاجرت کشور کانادا صحبت می کنیم، در واقع به دنبال روش های حضور بلند مدت، اقامت و دریافت کارت PR این کشور هستیم که کاملاً با هدف گردشگری مغایرت دارد.
به طور خلاصه مهاجرت به کشور کانادا شامل روش های محبوب و پرکاربرد زیر می شود:
مهاجرت تحصیلی
مهاجرت خانوادگی (ویزای اسپانسرشیپ)
مهاجرت از طریق ویزای کارآفرینی
مهاجرت کاری (برنامه اسکیل ورکر فدرال و استانی)
روش سرمایه گذاری
روش پناهندگی

مهاجرت به کاناداتحصیلی



ماهیت اصلی مهاجرت تحصیلی به کانادا یک بازه زمانی طولانی اما موقتی بوده و از همان ابتدا نمی توان آن را در دسته برنامه های دائمی مهاجرت کانادا قرار داد. ولی با این حال، روش تحصیلی یکی از بهترین گزینه های حال حاضر مهاجرت به کشور کانادا است.
اگر دارای سن بالا و گپ تحصیلی زیاد نیستید و می توانید از پس پرداخت شهریه دانشگاه و هزینه های زندگی در این کشور خوش آب و رنگ بر بیایید، ادامه تحصیل گزینه ایده آل شما برای مهاجرت به این کشور خواهد بود.
شما باید اول از همه شهر و استان و دانشگاه مورد نظر خود در کانادا را انتخاب کنید. بعد به وب سایت دانشگاه مراجعه نموده و از اطلاعات و قوانین پذیرش دانشجویان خارجی و مواردی چون شهریه، نمرات مورد پذیرش، مدارک تحصیلی و زبان و رشته های در دسترس باخبر شوید.
سپس باید فهرست مدارک درخواستی دانشگاه از جمله توصیه نامه، انگیزه نامه، رزومه تحصیلی، ریزنمرات، آخرین مدارک دانشگاهی، مدرک زبان، نامه تمکن مالی، رسید پرداخت ادمیشن فی، اسکن پاسپورت و عکس رنگی جدید را برای دانشگاه ارسال کنید.
در صورت موافقت با شرایط شما، نامه پذیرش برایتان ارسال می شود. این نامه حکم دعوتنامه را داشته و به شما اجازه می دهد تا برای بقیه ماجرا، یعنی رزرو وقت سفارت، درخواست ویزای تحصیلی، انگشت نگاری بیومتریک و مصاحبه ویزا اقدام کنید.
با دریافت ویزا، امکان مهاجرت به کشور کانادا و تحصیل در این کشور برای یک بازه مشخص (4 سال برای کارشناسی) و یا (2 تا 3 سال برای مقاطع تکمیلی) برای شما وجود دارد. نکته مهم اینجاست که شما می توانید تا پایان دوره تحصیل در این کشور اقامت داشته به کار دانشجویی بپردازید و با اخذ مجوز کار تمام وقت، برای چند سال دیگر اجازه حضور در کانادا و دریافت کارت اقامت این کشور را دریافت کنید.
مهاجرت به کانادا خانوادگی
همان طور که در مطلب ویزای اسپانسرشیب کانادابه طور کامل به معرفی این مجوز ورود کانادایی پرداختیم، در صورتی که دارای اقوام دارای حق شهروندی و یا کارت اقامت دائم کانادا باشید، می توانید از این طرح مهاجرتی استفاده کنید.
بنابر آخرین اطلاعات وب سایت Canada.ca، کلاس خانوادگی و اسپانسرشیپ شامل همسر، پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ، فرزندان وابسته و یا به سرپرستی گرفته شده و سایر بستگان از جمله خواهر و برادر می شود.
مواردی که در این مطلب می‌خوانید
کانادا یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در جهان است که سالانه ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می‌کنند. مهاجرت به کانادا یکی از گزینه‌های همیشگی ایرانیان برای مهاجرت است. طبق آمار، حدود 400 هزار ایرانی در کانادا اقامت دارند. اگر خواندن این مطلب از حوصله شما خارج است، فرم ارزیابی مهاجرت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
این کشور با داشتن فرصت‌های شغلی متنوع برای تمامی افراد، استفاده از سیستم آموزشی کاملاً پیشرفته، ارائه خدمات پزشکی نسبتاً رایگان، ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری امن و بهشت حمایت از استارتاپ‌ها به یکی از بی‌رقیب‌ترین مقاصد مهاجرتی در جهان تبدیل شده است.
در 10 سال گذشته به دلیل برنامه‌های حمایتی دولت کانادا آمار مهاجرت به کانادا به طرز خیره‌کننده‌ای افزایش یافته است. در این مطلب قصد داریم صفر تا صد مهاجرت به کانادا را بررسی کنیم. ابتدا با مهم‌ترین مزایای آن آشنا می‌شویم. در ادامه هم شرایط، هزینه‌ها، امتیازبندی و مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کانادا را بررسی می‌کنیم.
از مشاوره تا اقامت
کنارتان هستیم. کافیست فرم مشاوره را پر کنید.
نام و نام خانوادگی(Required)
شماره موبایل(Required)
مزایای مهاجرت به کانادا
مهاجرت و اخذ اقامت کانادا فواید زیادی به همراه دارد که در این قسمت قصد داریم بهترین مزایای مهاجرت به کانادا را در جدول زیر بررسی کنیم.
مهم‌ترین مزایاتوضیحاتکیفیت زندگی بالاطبق گزارش U.S. News کانادا یکی از بهترین کشورها برای زندگی است.رشد و پیشرفت اقتصادیکانادا جزء 10 کشور برتر از لحاظ اقتصادی است.بازارکار مناسبکانادا برای همه تخصص‌ها و جایگاه‌های شغلی تا سال‌ها فرصت شغلی متنوع دارد.تنوع فرهنگی و ملیت‌های مختلفبیش از 200 ملیت، فرهنگ، مذهب و نژاد مختلف در کانادا وجود دارد.برخورداری از مناظر طبیعی و حیرت‌انگیزکانادا به زیبایی طبیعی معروف است و دارای شمار زیادی پارک‌های ملی متنوع است.امنیت بالاطبق Worldpapulation کانادا جز 10 کشور امن جهان است.حمایت از کارآفرینان و استارتاپ‌هاطبق CEOWORLD Magazine کانادا رتبه سوم بهترین کشور برای راه‌اندازی استارتاپ را دارد.کیفیت خدمات درمانی بالاکیفیت خدمات درمانی کانادا جز 10 کشور برتر جهان است.سیستم آموزشی عالیبر اساس گزارش US News، کانادا چهارمین کشور برتر برای آموزش‌وپرورش در جهان است.

شرایط مهاجرت به کانادا2024


برای مهاجرت به کانادا شرایط مختلفی وجود دارد که افراد متقاضی مهاجرت باید طبق روش و لاین مهاجرتی‌ای که انتخاب می‌کنند آن‌ها را داشته باشند؛ اما در ابتدا شرایط عمومی مهاجرت به کانادا در سال 2023 را به صورت مختصر معرفی می‌کنیم؛ سپس برای هر روش، شرایط اختصاصی آن را بررسی می‌کنیم. در زیر اصلی‌ترین شرایط اقامت در کانادا را باهم می‌بینیم.
تمکن مالی
دانش زبان
شرایط سنی مورد نیاز
گواهی تأیید سلامت پزشکی
گواهی عدم سوءپیشینه
تکمیل تمامی مدارک مورد نیاز


شرایط اخذ اقامت دائم کانادا
نگران اخذ اقامت دائم کانادا نباشید! از هر روشی که به این کشور مهاجرت کنید پس از مدت زمانی (معمولا 2 سال) می‌توانید اقامت دائم خود را بگیرید. خوشبختانه کشور کانادا با توجه به نیازی که به نیروهای کار حرفه‌ای و سرمایه‌گذاران برای رشد اقتصادی خود دارد، امکان اخذ اقامت دائم را برای تمامی مهاجرانی که به تعهدات خود به‌طور کامل عمل کرده‌اند، فراهم کرده است.
برای اخذ اقامت دائم کانادا، متقاضی پس از مهاجرت به این کشور، باید پس از حضور فیزیکی در کانادا به مدت حداقل 730 روز (2 سال) در یک دوره 5 ساله، به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) مراجعه کند. نیازی نیست این 730 روز مداوم باشد.
با اخذ اقامت دائم کانادا، می‌توانید در هر استانی در این کشور و برای هر کارفرمایی کار کنید. اما تا زمانی که شهروندی کانادا را دریافت نکنید، همچنان از یک‌سری مزایا بی‌نصیب خواهید بود. خوشبختانه بعد از اخذ اقامت دائم کانادا، پس از مدتی می‌توانید برای شهروندی هم درخواست داده و کارت سیتیزنشیپ کانادا دریافت کنید و از تمامی مزایایی که یک شهروند کانادایی استفاده می‌کند، بهره ببرید. برای اخذ شهروندی کانادا باید حداقل 1095 روز (3 سال) در طول 5 سال قبل از تاریخ درخواست شهروندی خود، در کانادا حضور داشته باشید.
در ادامه تمامی راه‌های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور را با جزئیات توضیح داده‌ایم…

راه‌های مهاجرت به کانادا
راه‌های مهاجرت به کانادا شامل مهاجرت کاری (اسکیل ورکر، جاب آفر، اسکیل ترید، ICT، تجربه کانادایی)، مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی، سرمایه‌گذاری (استارتاپ، ثبت شرکت، خرید بیزینس، خوداشتغالی و کارآفرینی)، تحصیلی و ازدواج است.سوال بسیاری از افراد این است که چگونه به کانادا مهاجرت کنیم. در زیر بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا که ایرانیان توانسته‌اند راحت‌تر با آن‌ها مهاجرت کنند را معرفی کرده‌ایم. درضمن ویدئوهای زیر هم توضیح کاملی درباره همین روش‌هاست.

روش های مهاجرت به کانادا


 

مهاجرت کاری به کانادا
کانادا در سال‌های اخیر دچار کمبود جدی نیروی کار شده است. به همین دلیل بخش زیادی از نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق مهاجران تأمین می‌کند. نزدیک به 60 درصد از مهاجرانی که وارد کانادا شده‌اند از طریق برنامه‌های مهاجرتی کاری جذب شده‌اند. میزان درآمد در کانادا طبق آخرین آمار منتشر شده (2022) در وب‌سایت‌های آمار کانادا، به‌طور میانگین برابر با 59,300 دلار در سال بوده است. بر اساس همین اطلاعات حدود 19% از کانادایی‌ها،  درآمد بالای 100 هزار دلار در سال دارند. این در حالی است که حدود 2% از کانادایی‌ها زیر 5 هزار دلار در سال درآمد دارند.
فرد متقاضی مهاجرت کاری در ابتدا مشاغل موردنیازکانادارا باید بررسی کرده و سپس بعد از اتمام فرآیند با استفاده از ویزای کاری کانادا می‌تواند مهاجرت کند.
مهاجرت کاری کانادارا در یک مقاله اختصاصی به طور کامل شرح داده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.
شرایط عمومی مهاجرت کاری به کاناداسن 👉18 سال به بالا (به جز روش تجربه کار بین‌المللی کانادا که تا 35 سال است)مدرک تحصیلی 👨🏻‍🎓در روش خرید بیزینس و اسکیلد ترید نیازی نیست، در روش‌های دیگر حداقل دیپلم لازم استسابقه کار 🛠️حداقل یک سالمدرک زبان 📝حداقل CLB 4


روش اول: جاب آفر کانادا
پیشنهاد شغلی (Job offer) یک پیشنهاد رسمی توسط کارفرما کانادایی به نیروی کار متخصص (Skill Worker) توانمند برای کار در یک شرکت کانادایی است. یکی از روش‌هایی که می‌توان با آن به کانادا مهاجرت کرد با استفاده از ویزای جاب آفرکانادااست. کارفرمای کانادایی باید یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر را به شخص بدهد و به اداره مهاجرت کانادا ثابت کند که این جایگاه شغلی در کانادا پیدا نمی‌شود. پارسی کانادا پرونده‌های موفق متعددی در اخذ ویزای جاب آفر دارد. با خیال راحت می‌توانید پروسه این روش را به ما بسپارید.
از مشاوره تا اقامت
کنارتان هستیم. کافیست فرم مشاوره را پر کنید.
نام و نام خانوادگی(Required)
شماره موبایل(Required)
روش دوم: کار پس از تحصیل در کانادا
کار پس از تحصیل در کانادا که با عنوان (PGWP) شناخته شده است یک مجوز کار موقت است که به دانشجویان خارجی که از یک موسسه آموزشی منتخب (DLI) در کانادا فارغ‌التحصیل شده‌اند، اجازه می‌دهد تا پس از اتمام تحصیلات خود، برای مدت معینی در این کشور کار کنند. با ویزای کارپس ازتحصیل درکانادامی‌توانید 3 سال دیگر در کانادا کار کنید و شرایط اخذ اقامت دائم کانادا را برای خود فراهم کنید. اگر با DLI آشنایی ندارید، مطلب dil بخوانید.
شرایط اخذ ویزای PGWPتحصیلات بعد از دیپلم باید به‌صورت تمام‌وقت باشدارائه درخواست تا حداکثر 180 روز پس از فارغ‌التحصیلیموسسه، دانشکده یا کالج خصوصی مورد تأیید دولت‌های استانیفارغ‌التحصیل از یک موسسه آموزشی منتخب دولتی یا خصوصی در کبکقبلاً از مجوز PGWP استفاده نکرده باشدداشتن ویزای تحصیلی معتبرویزای ict کانادا
هدف از برنامه PGWP این است که به دانشجویان بین‌المللی اجازه دهد تا تجربه کاری کانادایی را به دست آورند.
روش سوم: مهاجرت به کانادا با ICT
برنامه ICT یکی از روش‌های مهاجرتی کاری به کانادا است. با این برنامه، شرکت‌های بین‌المللی این امکان را می‌دهند تا به طور موقت نیروهای کار واجد شرایط را به منظور بهبود اثربخشی مدیریت، افزایش رقابت در بازارهای خارج از کشور به کانادا منتقل کنند.

مهاجرت مدیران و کارمندانشان به کانادا با روش ICT
این برنامه به شرکت‌های کانادایی این امکان را می‌دهد که نیروهای کار خارجی را که قبلاً در شرکت استخدام شده‌اند به منظور جبران جایگاه‌های شغلی خاص یا انتقال دانش تخصصی به نیروی کار کانادایی استخدام کنند. مثلاً این شرکت می‌تواند به یک ایرانی تعلق داشته باشد و نیروی کار خود را از داخل ایران تأمین کند.
حتما بخوانید:


روش چهارم: مهاجرت به کانادا از طریق‌ اسکیل ورکر
اسکیل وکر (Skill Worker) یک برنامه مهاجرتی فدرال است که به نیروهای کار با مهارت و تجربه خاص این امکان را می‌دهد تا به کانادا مهاجرت دائم کنند. این برنامه برای کمک به جبران نیروی کار خاص در کاناداو جذب نیروهای کار بسیار ماهر، که می‌توانند به اقتصاد کانادا کمک کنند، طراحی شده است. برای اینکه در برنامه اسکیل ورکر کانادا پذیرفته شوید باید دارای شرایط حداقلی زیر باشید. شرایط اختصاصی را در صفحه اسکیل ورکرکاناداآورده‌ایم.سن بین 18 تا 47 (درغیر این صورت امتیاز مربوط به سن را از دست می‌دهید)
حداقل تحصیلات لیسانس
داشتن 1 سال سابقه کار
داشتن جاب آفر (برای کسب امتیاز بیشتر)
حداقل نمره 7CLB (زبان انگلیسی که معادل نمره 6 آیلتس جنرال در چهار مهارت است) یا NCLC7 در زبان فرانسوی
تمکن مالی  (فرد مجرد $13,757 و یک زوج: $17,127 دلار کانادا)
روش پنجم: مهاجرت به کانادا با مدرک فنی حرفه‌ای (اسکیل ترید)
روش Skilled Trades یکی از روش‌های برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری کانادا است که به افراد دارای مشاغل حرفه‌ای و فنی خاص این امکان را می‌دهد تا به طور دائم به کانادا مهاجرت کنند. این مشاغل در کانادا تقاضای زیادی دارند و برای اقتصاد این کشور ضروری تلقی می‌شوند. در زیر حداقل شرایط برای مهاجرت از طریق این روش را معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی کامل به صفحه اسکیل تریدکانادامراجعه کنید.
مهم‌ترین تفاوت بین اسکیل ترید و اسکیل ورکر این است که اسکیل ترید وابسته به مشاغل فنی حرفه‌ای مثل نجاری، جوشکاری، برق خودرو، مشاغل تعمیراتی و…است. ولی اسکیل ورکر به مشاغل فنی مثل مهندس برق، مهندس مکانیک،مهندسی پلیمر و.. اشاره دارد که دارای مدارک دانشگاهی هستند.
حداقل شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ترید چیست؟
روش ششم: مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کانادایی
تجربه کانادایی (CEC) یکی دیگر از روش‌های اخذ اقامت از طریق اکسپرس انتری است که به واسطه آن به نیروهای کار موقت خارجی و دانشجویان فارغ‌التحصیلی که دارای حداقل یک سال تجربه کار حرفه‌ای در کانادا هستند و مهارت زبان موردنیاز را دارند این امکان را می‌دهد که برای اخذ اقامت دائم یا پی آرکانادادرخواست دهند.
هدف از طراحی این روش کمک به تازه‌واردان خارجی جهت ورود به بازار کار کانادا و همچنین کمک به رشد اقتصادی این کشور است. این روش براساس یک سیستم امتیازبندی عمل می‌کند. امتیازبندی مهاجرت به کانادارهایی دارد که شخص متقاضی از مجموع آنها امتیازی را کسب می‌کند و وضعیت آن سنجیده می‌شود.
شرایط تجربه کانادایی برای اخذ اقامت کانادا چیست؟
معرفی سیستم اکسپرس انتری (Express Entry)
یکی از سریع‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا اکسپرس اینتری است. اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرتی مبتنی بر امتیازبندی است. در این سیستم با توجه به شرایط‌تان امتیازی به شما داده می‌شود. هر چه امتیاز بالاتری کسب کنید، شانس اخذ اقامت کانادا برای شما بالاتر است.
در این سیستم، متقاضیان با توجه به معیارهای زیر رتبه‌بندی می‌شوند:
سن
تحصیلات
سابقه کار
مهارت زبان
میزان انطباق پذیری
داشتن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی
این سیستم چهار برنامه برای ورود مهاجران دارد که شامل موارد زیر هستند که در بالا آنها را توضیح دادیم.
اسکیل ورکر (Federal Skilled Worker Class)
اسکیل ترید (Federal Skilled Trades Program)
برنامه تجربه کار کانادایی (Canadian Experience Class)
برنامه مهاجرت استانی کانادا یا (Provincial Nominee Programs) یا به‌ اختصار PNP


مهاجرت به کانادا ازطریق برنامه مهاجرتی آتلانتیک



مناطق آتلانتیک کانادا، برنامه مهاجرت خاص خود را دارند
برنامه مهاجرت آتلانتیک کانادا (AIP) به کارفرمایان در 4 استان آتلانتیک نیوفاندلند و لابرادور، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد این امکان را می‌دهد تا نیروهای کار متخصص و نیمه متخصص خارجی و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی که می‌خواهند در این منطقه زندگی و کار کنند را جذب کنند و از این طریق اقامت کشور کانادا را بگیرند.
4 شرط اصلی مهاجرت به این مناطق شامل سابقه کار، مدرک تحصیلی، مدرک زبان و تمکن مالی است که در صفحه مهاجرتی آتلانتیک کانادابا جزییات دقیق‌تری آن‌ها را بررسی کردیم.
مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی
دولت کانادا این اختیار را به استان‌ها داده است تا با توجه به نیازهای خود در زمینه کار، سرمایه‌گذاری، تحصیل و … مهاجر جذب کنند. به همین دلیل برنامه‌های استانی کانادا (Provincial Nominee Programs) یا PNP به وجود آمد که مختص کار و زندگی در یک استان هستند. تا سال 2022 حدود 33.6 درصد از افرادی که به کانادا مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی جذب شده‌اند.
همه مهاجرت به کبک10 استان کانادا به‌جز کِبِک (Quebec) برنامه مختص به خود را برای PNP دارند. (جزئیات را در صفحه مهاجرت خوانید) روش‌های مهاجرت استانی به کانادا هم متنوع است. با اخذ جاب آفر کانادا در یک استان، سیستم اکسپرس اینتری، سرمایه‌گذاری و… می‌توانید به یکی از استان‌های کانادا مهاجرت کنید.بریتیش کلمبیا (British Columbia)، نیوبرانزویک (New Brunswick) و ساسکاچوان (Saskatchewan) از استان های کاناداهستند که محبوبیت بیشتری برای مهاجرت در بین ایرانیان دارند.
روش اول: مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کار کبکی
برنامه تجربه کار کبکی (PEQ) یکی از برنامه‌های استانی کانادا برای نیروهای کار و دانشجویان خارجی است که در استان کبک کانادا تحصیل یا کار کرده‌اند. برنامه PEQ به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا از طریق یک فرآیند سریع برای اقامت دائم در این استان درخواست دهند.
مهاجرت افراد متقاضی این لاین به حداقل 6 ماه کار یا تحصیل در کبک، مهارت زبان فرانسه، بودجه کافی و عدم سوءسابقه کیفری نیاز دارد. در زیر شرایط اقامت در کانادا از طریق تجربه کار کبکی را معرفی می‌کنیم.
شرایطتوضیحاتادامه زندگی در کبک باشدبرنامه مختص به این استان است و متقاضیان باید در این استان ساکن شوند.سابقه کار و سابقه تحصیل در کبک باشدحتماً باید برای این روش در استان کبک تحصیل یا کار کرده باشید.مدرک زبان داشته باشیدباید ثابت کنید که سطح کافی از زبان فرانسه یا انگلیسی دارید تا بتوانید در کبک زندگی و کار کنید.تمکن مالی داشته باشیدباید هزینه کافی برای حمایت از خود و هر عضو خانواده‌ای که با شما در کبک زندگی می‌کنند داشته باشید.عدم سابقه کیفرینباید هیچ‌گونه سابقه کیفری در خاک کانادا داشته باشید.
روش دوم: مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی ساسکاچوان
برنامه مهاجرتی ساسکاچوان (SINP) یک برنامه مهاجرتی به کانادا است که به این استان امکان می‌دهد تا از بین متقاضیان مهاجرت به ساسکاچوان نامزد بگیرد.
دارای روش‌های متنوعی برای نیروهای کار ماهر، کارآفرینان و صاحبان مزارع است که متقاضی برای درخواست تمامی شرایط آن را داشته باشد.
ساسکاچوان جزء مناطق خوش آب‌وهوای کانادا است و دارای خاک حاصل‌خیز است و مشاغلی که مرتبط با طبیعت مانند کشاورزی و دام‌پروری هستند از اهمیت زیادی در این استان برخوردارند.
روش‌های مهاجرت به ساسکاچوان
مهاجرت به ساسکاچوان با روش نیروی کار متخصص بین‌المللی
جاب‌آفر
اکسپرس انتری
تجربه کاری ساسکاچوان
کارآفرینان و مزرعه‌داران
مشاغل پر تقاضا
و…
روش سوم: مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی نوا اسکوشیا
یکی دیگر از زیرمجموعه‌های برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا، برنامه استانی نوا اسکوشیا (Nova Scotia Nominee Program) به اختصار (NSNP) است که با آن می‌توانید به استان زیبای نوا اسکوشیا مهاجرت کنید و از این طریق برای اقامت کانادا اقدام کنید.
برنامه نامزدی نوا اسکوشیا (NSNP) یک برنامه مهاجرتی است که به استان نوا اسکوشیا امکان می‌دهد متقاضیان را برای اقامت دائم در این استان نامزد کند. این برنامه دارای روش‌هایی برای نیروهای کار ماهر و کسانی که در نوا اسکوشیا از طریق اکسپرس اینتری تجربه کاری به دست آورد. اطلاعات دقیق‌تر را در صفحه برنامه استانی نوا اسکوشیا مطالعه کنید.
روش چهارم: مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی بریتیش کلمبیا
یکی دیگر از استان‌های محبوب کانادا برای ایرانیان جهت کار و زندگی استان بریتیش کلمبیا است. این استان به دلیل آب‌وهوای دلپذیر، بازار کار فوق‌العاده و همچنین حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان و استارتاپ‌ها به یکی از مقاصد پر تقاضای نه تنها ایرانیان بلکه سایر مردم در جهان برای مهاجرت تبدیل شده است. متقاضیان می‌توانند از طریق برنامه استانی بریتیش کلمبیا به اختصار (BCPNP) در این استان اقامت کنند.
برنامه استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP) ضمن بررسی شرایط عمومی متقاضی از طریق 3 روش مهاجر جذب می‌کند که در زیر این 3 روش را معرفی کرده‌ایم:
مهاجرت از طریق تخصص و مهارت بریتیش کلمبیا (Skill immigration)
مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا (Express Entry BC)
مهاجرت از طریق برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا (Entrepreneur immigration)
برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه می‌توانید به صفحه برنامه استانی بریتیش کلمبیا مراجعه کنید.
حتما بخوانید:

مهاجرت تحصیلی به کانادا
تحصیل در کانادا نه تنها فرصتی برای دریافت اقامت دائم این کشور، بلکه راهی برای تحصیل در بهترین سطح آموزش است. ویزاهای مختلفی برای تحصیل درکانادا صادر می‌شود که با توجه به شرایطتان می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کانادا مهاجرت کنید.یکی از این روش‌های اخذ ویزای تحصیلی کانادا کوآپ (Co-op) است که به کمک آن می‌توانید در کانادا تحصیل کرده و هم‌زمان کار کنید.
از مزایای تحصیل در کانادا؛ امکان اخذ بورسیه تحصیلی و امکان تحصیل به 2 زبان فرانسه و انگلیسی است. از جمله مهم‌ترین شرایط تحصیل در کانادا می‌توان به این موارد اشاره کرد:
شرایط تحصیل در کاناداسنبهتر است زیر 45 سال باشدتمکن مالیحداقل 833 دلار کانادا در ماه و 10 هزار دلار در سالگپ تحصیلیزیر 5 سال و قابل توجیهنامه پذیرش از دانشگاه یا کالجالزامیمدرک زباندانشگاه تعیین می‌کند

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری

سرمایه‌گذاری در کانادا برای افرادی که پول کافی دارند، سریع‌ترین و بهترین روش مهاجرت به کانادا است
اگر سرمایه کافی دارید و نمی‌خواهید سایر راه های مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید می‌توانید با دریافت اقامت دائم برای خود + فرزندان و همسر
نیاز نداشتن به نمره زبان یا مدارک تحصیلی بالا
ایجاد فرصت‌های تجاری فوق‌العاده برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران
فراهم شدن شرایط اخذ شهروندی یا سیتی‌زن شیپ کانادا
برخورداری از یک زندگی با کیفیت + خدمات بیمه و تحصیل رایگان
در ادامه روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کنی.
روش اول: مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری استانی
این روش از زودبازده‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری است که به راحتی می‌توانید اقامت کانادا را بگیرید،  برای جذب مهاجرانی طراحی شده که می‌توانند به توسعه اقتصادی یک استان خاص در کانادا کمک کنند و اغلب دارای شرایط خاصی مانند حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری، توانایی زبان و تحصیلات هستند. شرایط ممکن است بسته به استان و نوع برنامه متفاوت باشد. استان‌هایی که می‌توان در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد شامل موارد زیر هستند:
مانیتوبا
بریتیش کلمبیا
انتاریو
ساسکاچوان
کبک
آلبرتا
پرنس ادوارد
نیوبرانزویک
نوا اسکوشیا
روش دوم: مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی
اخذ ویزای کارآفرینی کانادا یکی دیگر از چند روش سرمایه‌گذاری در کانادا است که به واسطه آن و با داشتن شرایط مورد نیاز می‌توان اقامت کانادا را دریافت کنید.
برنامه‌های کارآفرینی متنوعی که توسط استان‌های کانادا طراحی شده، کارآفرینان زیادی را هرساله از اقصی نقاط جهان جذب می‌کنند. کانادا کم‌ترین فشار مالیاتی تجاری را در میان کشورهای G7 به خود اختصاص داده است. برخی از سیاست‌های مالیاتی این کشور به طور خاص به کاهش مسئولیت مالیات کسب‌وکار کمک می‌کند. نرخ مالیات شرکت‌های کانادایی در مقایسه با دیگر کشورهای غربی پایین است. به همین دلایل، کانادا یکی از مقاصد جذاب برای کارآفرینان سرتاسر دنیا است.

روش سوم: خوداشتغالی کانادا (self-employed)
برنامه خوداشتغالی کانادا (Self-employed) به افراد این امکان را می‌دهد تا به صورت دائمی به عنوان یک فرد خود اشتغال به کانادا مهاجرت کنند. این برنامه مهاجرتی ویژه هنرمندان و ورزشکاران است.
در ایران به نام‌های و ویزای ورزشکاران وهنرمندان هم شناخته می‌شود. ورزشکاران حرفه‌ای و یا افرادی که در شاخه‌های هنری و فرهنگی سوابق کاری مرتبط و رزومه قوی دارند می‌توانند از این روش شرایط اقامت کانادا را برای خود فراهم کنند.
شرایط مهاجرت به کانادا با برنامه خوداشتغالی چیست؟
فرد متقاضی باید در فعالیت‌های فرهنگی یا ورزشی تجربه کافی داشته باشد.
افراد باید بتوانند سهم قابل‌توجهی در زندگی فرهنگی یا ورزشی کانادا داشته باشند.
روش چهارم: مهاجرت به کانادا از طریق راه اندازی استارتاپ

با استارتاپ کانادا ایده‌های خود را در کشور توسعه یافته اجرا کنید و اقامت بگیرید
برنامه ویزا استارت آپ یک برنامه مهاجرتی است که برای جذب کارآفرینان خارجی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در کانادا راه‌اندازی کنند، طراحی شده است. اگر ایده‌های خلاقانه‌ای برای راه‌اندازی استارتاپ دارید کانادا یکی از بهترین کشورها برای راه‌اندازی استارتاپ است که می‌توانید به واسطه آن اقامت این کشور را دریافت کنید. در طول دهه‌های گذشته، کانادا با پشتوانه مالی دولت، به طرز چشمگیری از برنامه‌های استارتاپ کرده است. کانادا برای زیرساخت‌های کارآفرینی، تحقیق و توسعه و نیروی کار فنی به بالندگی و رشد زیادی رسیده است.حداقل شرایط مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارتاپ چیست؟
باید یک ایده کسب‌وکار داشته باشید که نوآورانه باشد و پتانسیل ایجاد شغل و کسب درآمد در کانادا را داشته باشد.
باید از سازمان‌های حامی و مورد تأیید کانادا نامه حمایتی بگیرید.
در سطوح جهانی ایده کسب‌وکار شما رقابت‌پذیر باشد.
گواهی عدم سوءپیشینه
ارائه مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی
داشتن تمکن مالی
روش پنجم: مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت
یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید، تأسیس یا ثبت شرکت است. برنامه ثبت شرکت در کانادا (Own-operator) یک برنامه مهاجرتی است که افراد به وسیله آن مالکیت و اداره یک کسب‌وکار در کانادا برعهده می‌گیرند.
برای ثبت شرکت در کانادا، باید از طریق یکی از دو روش ثبت شرکت فدرال یا ثبت شرکت استانی اقدام کنید.
در روش استانی، با توجه به اینکه استان خاصی برای ثبت شرکت انتخاب می‌شود، شرایط هر استان متفاوت است. برای مثال می‌توانیدشرایط ثبت شرکت در کانادا با توجه به نوع شرکت، استانِ مد نظر و موارد دیگر متفاوت است.
متقاضیان می‌توانند یکی از 4 نوع شرکت زیر را برای ثبت در کانادا انتخاب کنند:
شرکت خصوصی (Sole Proprietorship)
شرکت مشارکتی (Partnership)
شرکت سهامی (Corporation)
شرکت تعاونی (Cooperative)
حتما بخوانید:

روش ششم: مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس
خرید بیزینس هم یکی از راه‌های اخذ اقامت کانادا و سرمایه‌گذاری در این کشور است. در این روش، متقاضی می‌تواند ویزای Work Permit کانادا را با خرید یک کسب‌وکار در این کشور اخذ کند. متقاضی پس از اخذ این ویزا و شروع به کار هم می‌تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهد. تقریباً 33 درصد از صاحبان مشاغل در کانادا مهاجر هستند که به نوبه خود یک آمار قابل‌توجهی است.
شرایط خرید بیزنس در کانادا برای مهاجرانمدرک تحصیلیحداقل دیپلمسابقه کاراز نوع مدیریتی و حداقل 3 سالسرمایه موردنیازاز 150 هزار دلار به بالا (بسته به نوع بیزنس)مدرک زبانالزامی نیست؛ ولی دانش زبان پایه لازم استحداقل سهم خریدحداقل 50% از سهام کسب‌وکار

مهاجرت به کانادا از راه ازدواج
یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت است؛ اما نه به این سادگی‌ها هم که شما فکر می‌کنید! IRCC (اداره مهاجرت کانادا) صراحتاً اعلام کرده است افرادی که فکر می‌کنند ازدواج صوری و ساختگی، بلیت ورود آن‌ها به کانادا است، سخت در اشتباه هست اگر می‌خواهید با این روش به کانادا مهاجرت کنید باید شرایط زیر را داشته باشید:
باید 18 یا بالای 18 سال داشته باشید!
با فردی که شهروندی یا اقامت دائم کانادا (PR) را دارد باید ازدواج کنید
سلامت پزشکی شما به تأیید برسد
روابط شما با فرد مورد نظر به‌هیچ‌وجه صوری و ساختگی نباشد. (این مورد به شدت بررسی می‌شود)
این نکته را هم باید بدانید که؛ با ازدواج با یک شهروند کانادایی، همان موقع به شما تابعیت داده نمی‌شود. شما باید با اسپانسرشیپ همسر کانادایی خود وارد این کشور شوید و حداقل 3 سال در کانادا زندگی کنید. بعد از 3 سال می‌توانید اقامت دائم کانادا را بگیرید.
مهاجرت به کانادا با زبان فرانسه

اگر زبان فرانسه می‌دانید، بهترین راه‌ها برای مهاجرت به کبک کانادا پیش پای شماست
داشتن مدرک زبان فرانسه یکی از گزینه‌های شرایط اقامت کانادا است. درصورتی‌که دارای مدرک زبان فرانسه هستید و نمی‌خواهید با روش‌هایی که یکی از شرایط آن ارائه مدرک زبان انگلیسی هست به کانادا مهاجرت کنید، چندین روش برای مهاجرت به کانادا با زبان فرانسه وجود دارد. یکی از روش‌هایی که می‌توان با کمک مدرک زبان فرانسه به کانادا مهاجرت کرد، اکسپرس اینتری است. می‌توانید از طریق 3 روش خاص آن با مدرک زبان فرانسوی اقدام کنید. این 3 روش شامل موارد زیر هستند که در بالا آن‌ها را معرفی کردیم:
اسکیل ورکر
اسکیل ترید
تجربه کانادایی
یکی دیگر از این روش‌ها مهاجرت از طریق تحصیل است. با این روش شما می توانید اقامت موقت کانادا را اخذ کنید اما بعداً می‌توانید روش‌های دیگری را درخواست دهید و اقامت دائم خود را اخذ کنید. لازم به ذکر است استان کبک کانادا بیشترین آمار جمعیت فرانسوی‌زبان‌ها را دارد که می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای مهاجرت باشد.

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 0 / 5. تعدادامتیاز 0

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان