اخذ شهروندی ترکیه

اخذ شهروندی در ترکیه
0
(0)

اخذ شهروندی ترکیه

اخذ شهروندی ترکیه : برای اخذ شهروندی و اقامت در کشور ترکیه راه های مختلفی وجود دارد که در این مقاله این روشها را برای شما بیان خواهیم کرد.

 

اخذ اقامت شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک

یکی از آسان ترین شرایط برای اقامت دائمی در کشور ترکیه خرید ملک به مبلغ ۴۰۰ هزار دلار می باشد چرا که با خرید ملک شما می توانید پاسپورت ترکیه برای خود و همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال دریافت کنید.

یکی از شروط این است که به مدت سه سال شما حق فروش ملک خود را ندارید اما بعد از سه سال در صورت فروش ملک خود مزایای شهروندی نه‌تنها سلب نشده بلکه می توانید تا مادام العمر دریافت تابعیت کشور ترکیه برای خود همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را دریافت کنید، البته با توجه به این نکته که به هیچ وجه هیچ نوع وام و رهنی به روی سند ملک نباید وجود داشته باشد که در این صورت شهروندی به شما تعلق نمی گیرد.

در صورت اخذ شهروندی شما و خانواده تان از تمام مزایای پاسپورت ترکیه به مانند حق رای و مسافرت بدون ویزا به ۸۷ کشور میتوانید استفاده نمایید.

 

maghale2 - اخذ شهروندی ترکیه

 

اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در بانک های ترکیه

اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در بانک های ترکیه شما می توانید مبلغ ۵۰۰ هزار دلار را به مدت 3سال در بانک های ترکیه سرمایه گذاری کرده ازاین طریق با بهره بردن از سود بانکی موفق به دریافت شهروندی در ترکیه بشوید.

 

شهروندی در ترکیه از طریق ثبت ازدواج

اخذ شهروندی از طریق ثبت ازدواج یکی دیگر از راه هایی است که باعث دریافت شهروندی در ترکیه می شود. همچنین می توان از طریق ثبت ازدواج به مانند اکثر کشور ها اروپایی و آمریکایی در کشور ترکیه نیز می توان با حداقل سه سال از گذشت ثبت ازدواج شما پس از صحت و درستی این ازدواج می توانید موفق به دریافت شهروندی خود شوید.

 

maghale3 - اخذ شهروندی ترکیه

 

اخذ شهروندی از طریق ثبت شرکت

در این روش نیز به مانند کشورهای دیگر می توانید با ثبت شرکت در ترکیه و دریافت مجوز کار در صورت پرداخت مالیات های شرکت خود بصورت مداوم به مدت ۵ سال موفق به دریافت شهروندی خود بشوید که البته اگر فقط شما برای دریافت اقامت خود بخواهید چنین کاری را انجام بدهید و بیزینس خاصی مد نظر شما نباشد به دلیل پر هزینه بودن این مورد به شما توصیه نمی گردد.

 

اخذ شهروندی از طریق دعوت به کار

این روش نیز هم به مانند کشورهای اروپایی و آمریکایی در صورت گرفتن پذیرش و دعوت نامه به کار بصورت رسمی و با پرداخت مالیات و بیمه مجوز به مدت ۵ سال در کشور ترکیه می توانید موفق به اخذ شهروندی خود در کشور ترکیه شوید.

 

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چقدراین مقاله برای شما مفیدبود

برای امتیازدادن روی یکی ازستاره ها کلیک کنید

میانگین اعتبار 0 / 5. تعدادامتیاز 0

اولین کسی باشیدکه امتیازمیدهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقایسه آگهی ها

مقایسه
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
×

 

به اطلس مهاجر خوش آمدید!

سوالی دارید؟ میتوانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین چت کنید.

× مشاوره رایگان